Escrit d'oposició succinta i enervació al procediment de desnonament per falta de pagament i reclamació de rendes

AutorM. Paz Cano Sallares
Cargo del AutorAbogada
Actualizado aOctubre 2024

JUTJAT PRIMERA INSTÀNCIA..............................

JUDICI VERBAL (DESNONAMENT FALTA PAGAMENT) ..............

Al JUTJAT

......................, procurador dels tribunals i de ... ...................., segons designa del torn d'ofici que consta en les presents actuacions/ la representació del qual acredito mitjançant escriptura de poder adjunta, que presento perquè em sigui retornada després de confrontar-la amb la seva còpia, que lliuro annexa perquè sigui inserida a les actuacions, comparec davant d'aquest Jutjat, sota la direcció lletrada de ......... ..........., col·legiat ..........................,

MANIFESTO:

Que, per mitjà de la representació esmentada, formalitzo OPOSICIÓ a la demanda de desnonament, d'acord amb el que disposa l'article 438 de la Llei d'Enjudiciament Civil.

FETS:

1. - CONTRACTE

Conforme amb el fet primer de la demanda pel que fa a la data i contingut del contracte.

2. - OPOSICIÓ:

Disconformes amb el correlatiu de la demanda pel que fa al càlcul de pagaments i deutes pendents.

L'actora reclama la quantitat de ................... - €, corresponents als mesos de ...................... (tots dos inclosos).

Aquesta part no reconeix les quantitats reclamades en l'escrit de demanda, atès que la demanda no reflecteix l'abonament per part del meu representat de les quantitats següents:

(És important senyalar si són anteriors a demanda / a emplaçament / a oposició, a efecte costes)

Adjunto com a documents números ................... comprovants de pagament .....................

Dels documents aportats es desprèn que el meu representat va abonar la quantitat de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR