STSJ Galicia 4753/2011, 28 de Octubre de 2011

JurisdicciónEspaña
Número de resolución4753/2011
Fecha28 Octubre 2011

T.S.J.GALICIA SALA DE LO SOCIAL A CORUÑA

I221BAD1

PLAZA DE GALICIA

Tfno: 981184 845/959/939

Fax:98118 4853/2155/2211

NIG: 15078 44 4 2010 0001852

402250 SECRETARIA SR. GAMERO LÓPEZ-PELAEZ IP

TIPO Y Nº DE RECURSO: RECURSO SUPLICACION 0003552 /2011

JUZGADO DE ORIGEN/AUTOS: DEMANDA 0000864 /2010 JDO. DE LO SOCIAL nº 001 de SANTIAGO DE COMPOSTELA

Recurrente/s: Estela

Abogado/a:

Procurador/a:

Graduado/a Social: MATILDE MALLO NIEVES

Recurrido/s: CONSELLERIA DE FACENDA, CONSELLERIA DE TRABALLO E BENESTAR

Abogado/a: LETRADO COMUNIDAD(SERVICIO PROVINCIAL), LETRADO COMUNIDAD(SERVICIO PROVINCIAL)

Procurador/a:

Graduado/a Social:

ILMOS .SRES. MAGISTRADOS/AS

JOSE MANUEL MARIÑO COTELO

JUAN LUIS MARTINEZ LOPEZ

FERNANDO LOUSADA AROCHENA

En A CORUÑA, a veintiocho de Octubre de 2011.

Tras haber visto y deliberado las presentes actuaciones, la T.S.J.GALICIA SALA DE LO SOCIAL, de acuerdo con lo prevenido en el artículo 117.1 de la Constitución Española,

EN NO MBRE DE S.M. EL REY

Y POR LA AUTORIDAD QUE LE CONFIERE

EL PUEBLO ESPAÑOL

ha dictado la siguiente

S E N T E N C I A En el RECURSO SUPLICACION 0003552 /2011, formalizado por el/la D/Dª Estela, en nombre y representación de CONSELLERIA DE FACENDA, CONSELLERIA DE TRABALLO E BENESTAR, contra la sentencia dictada por JDO. DE LO SOCIAL N. 1 de SANTIAGO DE COMPOSTELA en el procedimiento DEMANDA 0000864 /2010, seguidos a instancia de Estela frente a CONSELLERIA DE FACENDA, CONSELLERIA DE TRABALLO E BENESTAR, siendo Magistrado-Ponente el/la Ilmo/a Sr/Sra D/ Dª FERNANDO LOUSADA AROCHENA.

De las actuaciones se deducen los siguientes:

ANTECEDENTES DE HECHO
PRIMERO

D/Dª Estela presentó demanda contra CONSELLERIA DE FACENDA, CONSELLERIA DE TRABALLO E BENESTAR, siendo turnada para su conocimiento y enjuiciamiento al señalado Juzgado de lo Social, el cual, dictó la sentencia, de fecha cuatro de Abril de dos mil diez

SEGUNDO

En la sentencia recurrida en suplicación se consignaron los siguientes hechos expresamente declarados probados:

PRIMEIRO

Que o demandante, prestaba servizos para a demandada Conselleria de traballo e benestar, demandada dende 15- 12-1993, ca categoría de ATS / DUE, categoría 02, grupo II, e con data de 26-8-2008 suscribe contrato de interinaxe ca vicepresidencia de benestar, baixo contrato de interinaxe atempo completo, no centro laboral de volta do Castro en Santiago de Compostela, co seguinte obxeto " sustituir a traballadores con reserva de posto de traballo ata que sexa cuberta por provisión legalmente establecida, ou se teconvirta ou amortice ".

SEGUNDO

o centro laboral o de Volta do castro inicia a sua actividade por nova creación con date do ano 2008, entrando os empregacios interinos en datas a do ingreso da parte demandante.

TERCEIRO

A actora semtembre prestou servizos con categoría de ATS/ DUE, dende data de 15-12-1993, baixo modelo de contratos de duración determinada por conta da parte demandada.

CUARTO

O soldo da demandantecon prorrateo das pagas extras ascende á cantidade de 2588euros mensuais.

QUINTO

con data de 25-5-2010, a actora recibe comunicación de Conselleria de traballc e benestar, mediante a cal, se comunica : polos servizos prestados, da consellería foi remitido, a este centro, se resolve o reingreso dunha traballadora, en situación de excedencia voluntaria por incompatibilidade en categoría de ATS / DDE, grupo i, categoría 2, quedando resolto o contrato de interinaxe con data de 27 de maio do 20C1, data de solicitude de reincorporación da traballadora excedente

SEXTO

o código do posto de traballo no cal preste servizos a actora, e o seguinte : NUM000, na residencia Volta do Castro, sen que este código conste no contrato de traballo da parte actora.

SETIM0.- a Sra. Teodora, persoal laboral fixo do parte demandada Conselleria de benestar prestaba servizo coma persoal estatutario nor conta do sergas permanencendo en excedencia par mar desta prestación esolicitando a incorporación par canto de benestar conforme a suacategoria profesional.

OITAVO

c convenic de aplicación e a convenio ünico de Xunta de Galicia de persoal laboral.

NOVENO

a acta n 0 7 de comisión paritaria de

interpretación do convenic colectivoünico de xunta de Galicia, no seu apartadc n° 5, interpretaa artigo 26do convenio relativo a reincorporación do persoal en excedencia, establecendose quea traballador execedente solicita a reingreso nas prazasvacantes nas que estea interesado, priorizando a conselleria e a centro de traballo no que desexa reingresar, e de existir mais dunha vacante da categoria correspondente no centro solicitado polo interesado

aplicarase a ceseno seu .caso a criterio do de menor antiguedade, e en casc de igualdade o mais xcven.

DECIMO

a demandante na actualidade e con posterioridade cercana a cese presta servizos por conta da parte demandada benestar noutra residencia dentro de Santiago de Compostela e en virtude da mesma lista de interinaxes.

DECIMOPRIMEIRO

a actora.realiza sendas reclamacions frente a parte demandada mentres permanece prestando servizos na residencia relativaS a sua relación laboral, con datas de 31 de marzo do 2010, DECIMOSEGUNDO.- a parte actora non é nin foi durante ültimo ano representante legal dos traballadores.

ULTIMO.- Con data de 11 de xunio co 2010, realizase polo actor reclamación previa ante a demandada.

TERCERO

En la sentencia recurrida en suplicación se emitió el siguiente fallo o parte dispositiva:

POLO EXPOSTO, rexeitar a demanda interposta pole parte actora Dona. Estela, declarando a valida extinción da relación contractual entre a actora e a demandada Conselleria de traballo e Conselleria de Facenda e contra Dona. Teodora, polo exposto nos fundamentos de dereito, e polo tanto a absolución da demandada dos pedimentos da demanda.

CUARTO

Frente a dicha sentencia se anunció recurso de suplicación por Estela formalizándolo posteriormente. Tal recurso fue objeto de impugnación por la contraparte.

QUINTO

Elevados por el Juzgado de lo Social de referencia los autos principales, a esta Sala de lo Social, tuvieron los mismos entrada en esta T.S.J.GALICIA SALA DE LO SOCIAL en fecha 6 de julio de 2011.

SEXTO

Admitido a trámite el recurso se señaló el día 26 de octubre de 2011 para los actos de votación y fallo.

A la vista de los anteriores antecedentes de hecho, se formulan por esta Sección de Sala los siguientes,

FUNDAMENTOS DE DERECHO
PRIMERO

La trabajadora demandante, vencida en instancia, anuncia recurso de suplicación y lo interpone después solicitando, al amparo de la letra a) del artículo 191 de la Ley de Procedimiento Laboral

, la reposición de los autos al estado en que se encontraban en el momento de haberse infringido normas o garantías del procedimiento que hayan producido indefensión, al amparo de su letra b), la revisión de los hechos probados, y, al amparo de su letra c), el examen de las normas sustantivas y de la jurisprudencia aplicadas.

Opuesta a los expuestos motivos de suplicación, la Xunta de Galicia, ahora recurrida, solicita, en su impugnación del recurso de suplicación, su desestimación total y la confirmación íntegra de la sentencia de instancia.

SEGUNDO

Respecto a la reposición de los autos al estado en que se encontraban en el momento de haberse infringido normas o garantías del procedimiento que hayan producido indefensión, se alega la vulneración del artículo 78 de la Ley de Procedimiento Laboral, argumentando, dicho en apretada esencia, que, ante la ausencia de aportación por la Xunta de Galicia de la prueba que se le había requerido judicialmente para concretar las plazas vacantes en la categoría de la trabajadora demandante en el Concello de Santiago de Compostela, y ante la reiteración del requerimiento en el acto del juicio por la trabajadora demandante, la juzgadora de instancia denegó esa reiteración, formulando aquélla la debida protesta. Tal impugnación es inacogible porque, aunque reúne todas las exigencias formales para la apreciación de una vulneración del derecho a la prueba -en particular, la protesta formal en el acto del juicio oral-, es necesario, además, que, atendiendo a un juicio de relevancia probatoria, lo que se pretende acreditar sea trascendente a los efectos de resolución del litigio, y, en el caso de autos, la existencia de plazas vacantes en la categoría de la trabajadora demandante en el Concello de Santiago de Compostela es circunstancia intrascendente a los efectos resolutorios -como se verá en la sede jurídica-, siendo lo relevante la existencia o la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR