STSJ Galicia 5204/2017, 31 de Octubre de 2017

PonenteROSA MARIA RODRIGUEZ RODRIGUEZ
ECLIES:TSJGAL:2017:7050
Número de Recurso3445/2017
ProcedimientoRECURSO SUPLICACION
Número de Resolución5204/2017
Fecha de Resolución31 de Octubre de 2017
EmisorSala de lo Social

T.S.X.GALICIA SALA DO SOCIALA CORUÑA

PLAZA DE GALICIA S/N

15071 A CORUÑA

Tfno: 981-184 845/959/939

Fax: 881-881133/981184853

NIG: 15030 44 4 2016 0005628

Equipo/usuario: MB

Modelo: 402250

RSU RECURSO SUPLICACION 0003445 /2017-MBL

Procedimiento origen: CONFLICTOS COLECTIVOS 0001109 /2016

Sobre: CONFLICTO COLECTIVO

RECURRENTE/S D/ña Roberto

ABOGADO/A: PEDRO MANUEL PEDREIRA CANDAL

PROCURADOR:

GRADUADO/A SOCIAL:

RECURRIDO/S D/ña: SINDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSI-F

ABOGADO/A: FELIPE CARLOS MARTINEZ RAMONDE, LETRADO DIPUTACION PROVINCIAL, CATHERINE RODRIGUEZ MARTINEZ

PROCURADOR:

GRADUADO/A SOCIAL:

ILMA SRA.Dª ROSA Mª RODRIGUEZ RODRIGUEZ

ILMA SRA Dª PILAR YEBRA PIMENTEL VILAR

ILMA SRA Dª RAQUEL NAVEIRO SANTOS

En A CORUÑA, a treinta y uno de octubre de dos mil diecisiete.

Tras haber visto y deliberado las presentes actuaciones, la T.S.X.GALICIA SALA DO SOCIAL, de acuerdo con lo prevenido en el artículo 117.1 de la Constitución Española,

EN NO MBRE DE S.M. EL REY

Y POR LA AUTORIDAD QUE LE CONFIERE

EL PUEBLO ESPAÑOL

ha dictado la siguiente

S E N T E N C I A

En el RECURSO SUPLICACION 0003445/2017, formalizado por el/la D/Dª Letrado D. Pedro Pedreira Candal, en nombre y representación de Roberto, contra la sentencia número 244/2017 dictada por XDO. DO SOCIAL

N. 4 de A CORUÑA en el procedimiento CONFLICTOS COLECTIVOS 0001109/2016, seguidos a instancia de Roberto frente a SINDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSIF, siendo Magistrado-Ponente el/la Ilmo/a Sr/ Sra D/Dª ROSA Mª RODRIGUEZ RODRIGUEZ.

De las actuaciones se deducen los siguientes:

ANTECEDENTES DE HECHO
PRIMERO

D/Dª Roberto presentó demanda contra NDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSIF, siendo turnada para su conocimiento y enjuiciamiento al señalado Juzgado de lo Social, el cual, dictó la sentencia número 244/2017, de fecha diez de mayo de dos mil diecisiete .

SEGUNDO

En la sentencia recurrida en suplicación se consignaron los siguientes hechos expresamente declarados probados:

Primero

En fecha 17 de julio de 2012 se procede a denunciar el convenio colectivo del personal laboral de la Diputación de La Coruña, formándose comisión negociadora del nuevo convenio, acordándose en la reunión de 26 de octubre de 2012 incorporar a cada puesto de trabajo un complemento de especial dedicación./

Segundo

En sesión plenaria de la Diputación de La Coruña de 30 de mayo de 2013 se aprueba Planificación Estratégica 20132015, proponiéndose la aprobación de un PLAN DE EMPLEO 20132015 con arreglo a una serie de principios en él recogidos, entre los que se encuentra "Reformular, obxectivar e mellorar o actual sistema e medidas de incentivo a la productividad y rendimiento..."./ Tercero : El artículo 17 del convenio colectivo de la Diputación Provincial de La Coruña (BOP 13 de febrero de 2014) dispone: "Artigo 17.-Produtividade por obxectivos. Sistema xeral e plus especial de produtividade. En base ao contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica 2013-2015, o novo sistema e medidas de incentivo a produtividade e o rendemento na Deputación da Coruña estará dirixido a mellora da eficacia na consecución dos obxectivos previamente definidos mediante a medición e evaluación dos correspondentes indicadores dos resultados, a mellora na prestación dos servizos públicos e a obtención da máxima eficiencia na utilización dos recursos humanos e medios dispoñibles. O novo sistema contemplará mecanismos de retroalimentación, posible mellora ou crecemento, vinculado a obtención e mantenemento no tempo de eficiencias e ahorros estruturáis que melloren a sostenibilidad e o aforro presupuestario. O novo sistema, que inicialmente estará vixente para o período contemplado no Plan de Emprego 2013-2015, contemplará como un dos seus principios o seguinte: "dous traballadores, desempeñando o mesmo ou equivalente posto de traballo e percibindo iguales ou similares retribucións, aquel que está respondendo cun especial rendimento, cunha actividade extraordinaria, ou cunha especial calidade nos seus cometidos, estará mellor retribuído e compensado que aquel traballador que só cumpre os estándares básicos do seu posto".

En contraposición ao sistema anterior, non se contemplará a avaliación dos clásicos factores de asistencia o posto de traballo, cumprimento de xornada e horario, os cales se da por suposto que deben ser cumpridos o cen por ceo por todos os traballadores da Deputación, senon que se contemplará a avaliación de novos factores para mellorar na eficacia na consecución dos obxectivos previamente definidos, coa medición e evaluación dos correspondentes indicadores dos resultados, para mellorar na prestación dos servizos públicos e para a obtención da máxima eficiencia na utilización dos recursos humanos e medios dispoñibles. Para individualizar a evaluación dos obxectivos marcados e dos resultados obtidos realmente, para cada unidade de acción ou por cada posto de traballo individual, poderanse contemplar factores de evaluación relativos a competencia práctica, colaboración, responsabilidade, iniciativa, volume de traballo e nivel de aportación no cumprimento dos obxectivos globais. O sistema que se implante deberá respetar o contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica. Durante a vixencia do novo sistema todo o persoal laboral da Deputación participará no sistema e medidas de incentivo a producividade e o rendemento nas mesmas condicións que o persoal funcionario, sin excepcións. O persoal laboral da Deputación que resulte adscrito a ÁREA DE TESORERÍA E XESTIÓN DE TRIBUTOS o igual que o persoal funcionario adscrito a mesma, terán un novo sistema e medidas de incentivo a produtividade e o rendemento unificado e singular para dita área, que

tamén respetará o contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica. De maneira excepcional, o citado persoal laboral que traballe en dita área tributaria, o mesmo que o persoal funcionario adscrito a mesma, terán un sistema e un prazo transitorio entre 2013 e 2015. A participación no sistema singular da área tributaria será incompatible coa participación no citado sistema xeral. O sistema unificado e singular para o persoal da dita área consistirá na reformulación, obxetivación e mellora do vixente sistema e medidas de incentivo á produtividade e ó rendimento na xestión recaudatoria, o plus especial de produtividade (PEP) O novo sistema singular ampliará razoablemente e extenderá a todo o personal de dita área tributaria o plus especial de produtividade (PEP), partindo en 2013 do acordo do Pleno da Deputación do 23 de novembro de 2012, e incorporando un sistema e un prazo transitorio para os exercicios presupuestarios 2014 e 2015, de maneira tal que no exercicio 2016 o novo sistema singular do PEP funcione totalmente unificado en dita área. Presupuestariamente o PEP terá un teito ou máximo global anual (para o exercicio 2014 será o establecido no programa 0710/932C do orzamento xeral, baixo a denominación "Área de Tesorería e Xestión de Tributos. Plus especial) e que en ningún caso poderá ser superado. E igualmente o PEP terá uns teitos ou unhas cotas máximas individuais (neste caso non presupuestarias, pois o teito global anual non se corresponde coa suma das cotas máximas individuais e nunca poderá ser superado) e diferentes para cada tipo de posto da área tributaria, e que tampouco poderán ser individualmente rebasadas a hora de distribuir anualmente o PEP, sin excepcións. Para o persoal laboral das zonas recaudatorias o acordo do Pleno da Deputación do 23 de novembro de 2012 estableceu uns máximos individuais do PEP para o exercicio 2013 nas seguintes cantidades: para o posto de recadador en 25.000 euros, para o pesto de oficial maior en 18.000 euros, para o posto de oficial primeira en 16.000 euros e para o posto de oficial segunda en 14.000 euros. O novo sistema xa unificado empezará no exercicio 2016, establecéndose entre mentres un sistema e un período transitorio descendente e compensado. A contía total do PEP actualizaranse anualmente, a alza ou a baixa, pero non en base ao que estableza a Le¡ de orzamentos xerais do Estado en relación as retribucións dos empregados públicos, sinon en base a uns indicadores e parámetros previamente definidos e totalmente referenciados o nivel de cumprimento no exercicio anterior deses...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR