STSJ Galicia 5204/2017, 31 de Octubre de 2017
Ponente | ROSA MARIA RODRIGUEZ RODRIGUEZ |
ECLI | ES:TSJGAL:2017:7050 |
Número de Recurso | 3445/2017 |
Procedimiento | RECURSO SUPLICACION |
Número de Resolución | 5204/2017 |
Fecha de Resolución | 31 de Octubre de 2017 |
Emisor | Sala de lo Social |
T.S.X.GALICIA SALA DO SOCIALA CORUÑA
PLAZA DE GALICIA S/N
15071 A CORUÑA
Tfno: 981-184 845/959/939
Fax: 881-881133/981184853
NIG: 15030 44 4 2016 0005628
Equipo/usuario: MB
Modelo: 402250
RSU RECURSO SUPLICACION 0003445 /2017-MBL
Procedimiento origen: CONFLICTOS COLECTIVOS 0001109 /2016
Sobre: CONFLICTO COLECTIVO
RECURRENTE/S D/ña Roberto
ABOGADO/A: PEDRO MANUEL PEDREIRA CANDAL
PROCURADOR:
GRADUADO/A SOCIAL:
RECURRIDO/S D/ña: SINDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSI-F
ABOGADO/A: FELIPE CARLOS MARTINEZ RAMONDE, LETRADO DIPUTACION PROVINCIAL, CATHERINE RODRIGUEZ MARTINEZ
PROCURADOR:
GRADUADO/A SOCIAL:
ILMA SRA.Dª ROSA Mª RODRIGUEZ RODRIGUEZ
ILMA SRA Dª PILAR YEBRA PIMENTEL VILAR
ILMA SRA Dª RAQUEL NAVEIRO SANTOS
En A CORUÑA, a treinta y uno de octubre de dos mil diecisiete.
Tras haber visto y deliberado las presentes actuaciones, la T.S.X.GALICIA SALA DO SOCIAL, de acuerdo con lo prevenido en el artículo 117.1 de la Constitución Española,
EN NO MBRE DE S.M. EL REY
Y POR LA AUTORIDAD QUE LE CONFIERE
EL PUEBLO ESPAÑOL
ha dictado la siguiente
S E N T E N C I A
En el RECURSO SUPLICACION 0003445/2017, formalizado por el/la D/Dª Letrado D. Pedro Pedreira Candal, en nombre y representación de Roberto, contra la sentencia número 244/2017 dictada por XDO. DO SOCIAL
N. 4 de A CORUÑA en el procedimiento CONFLICTOS COLECTIVOS 0001109/2016, seguidos a instancia de Roberto frente a SINDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSIF, siendo Magistrado-Ponente el/la Ilmo/a Sr/ Sra D/Dª ROSA Mª RODRIGUEZ RODRIGUEZ.
De las actuaciones se deducen los siguientes:
D/Dª Roberto presentó demanda contra NDICATO NACIONAL DE CCOO DE GALICIA, DIPUTACION PROVINCIAL DE A CORUÑA, CENTRAL SINDICAL INDEPENDIENTE Y DE FUNCIONARIOS - CSIF, siendo turnada para su conocimiento y enjuiciamiento al señalado Juzgado de lo Social, el cual, dictó la sentencia número 244/2017, de fecha diez de mayo de dos mil diecisiete .
En la sentencia recurrida en suplicación se consignaron los siguientes hechos expresamente declarados probados:
En fecha 17 de julio de 2012 se procede a denunciar el convenio colectivo del personal laboral de la Diputación de La Coruña, formándose comisión negociadora del nuevo convenio, acordándose en la reunión de 26 de octubre de 2012 incorporar a cada puesto de trabajo un complemento de especial dedicación./
En sesión plenaria de la Diputación de La Coruña de 30 de mayo de 2013 se aprueba Planificación Estratégica 20132015, proponiéndose la aprobación de un PLAN DE EMPLEO 20132015 con arreglo a una serie de principios en él recogidos, entre los que se encuentra "Reformular, obxectivar e mellorar o actual sistema e medidas de incentivo a la productividad y rendimiento..."./ Tercero : El artículo 17 del convenio colectivo de la Diputación Provincial de La Coruña (BOP 13 de febrero de 2014) dispone: "Artigo 17.-Produtividade por obxectivos. Sistema xeral e plus especial de produtividade. En base ao contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica 2013-2015, o novo sistema e medidas de incentivo a produtividade e o rendemento na Deputación da Coruña estará dirixido a mellora da eficacia na consecución dos obxectivos previamente definidos mediante a medición e evaluación dos correspondentes indicadores dos resultados, a mellora na prestación dos servizos públicos e a obtención da máxima eficiencia na utilización dos recursos humanos e medios dispoñibles. O novo sistema contemplará mecanismos de retroalimentación, posible mellora ou crecemento, vinculado a obtención e mantenemento no tempo de eficiencias e ahorros estruturáis que melloren a sostenibilidad e o aforro presupuestario. O novo sistema, que inicialmente estará vixente para o período contemplado no Plan de Emprego 2013-2015, contemplará como un dos seus principios o seguinte: "dous traballadores, desempeñando o mesmo ou equivalente posto de traballo e percibindo iguales ou similares retribucións, aquel que está respondendo cun especial rendimento, cunha actividade extraordinaria, ou cunha especial calidade nos seus cometidos, estará mellor retribuído e compensado que aquel traballador que só cumpre os estándares básicos do seu posto".
En contraposición ao sistema anterior, non se contemplará a avaliación dos clásicos factores de asistencia o posto de traballo, cumprimento de xornada e horario, os cales se da por suposto que deben ser cumpridos o cen por ceo por todos os traballadores da Deputación, senon que se contemplará a avaliación de novos factores para mellorar na eficacia na consecución dos obxectivos previamente definidos, coa medición e evaluación dos correspondentes indicadores dos resultados, para mellorar na prestación dos servizos públicos e para a obtención da máxima eficiencia na utilización dos recursos humanos e medios dispoñibles. Para individualizar a evaluación dos obxectivos marcados e dos resultados obtidos realmente, para cada unidade de acción ou por cada posto de traballo individual, poderanse contemplar factores de evaluación relativos a competencia práctica, colaboración, responsabilidade, iniciativa, volume de traballo e nivel de aportación no cumprimento dos obxectivos globais. O sistema que se implante deberá respetar o contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica. Durante a vixencia do novo sistema todo o persoal laboral da Deputación participará no sistema e medidas de incentivo a producividade e o rendemento nas mesmas condicións que o persoal funcionario, sin excepcións. O persoal laboral da Deputación que resulte adscrito a ÁREA DE TESORERÍA E XESTIÓN DE TRIBUTOS o igual que o persoal funcionario adscrito a mesma, terán un novo sistema e medidas de incentivo a produtividade e o rendemento unificado e singular para dita área, que
tamén respetará o contemplado no principio número 6 da Planificación Estratéxica. De maneira excepcional, o citado persoal laboral que traballe en dita área tributaria, o mesmo que o persoal funcionario adscrito a mesma, terán un sistema e un prazo transitorio entre 2013 e 2015. A participación no sistema singular da área tributaria será incompatible coa participación no citado sistema xeral. O sistema unificado e singular para o persoal da dita área consistirá na reformulación, obxetivación e mellora do vixente sistema e medidas de incentivo á produtividade e ó rendimento na xestión recaudatoria, o plus especial de produtividade (PEP) O novo sistema singular ampliará razoablemente e extenderá a todo o personal de dita área tributaria o plus especial de produtividade (PEP), partindo en 2013 do acordo do Pleno da Deputación do 23 de novembro de 2012, e incorporando un sistema e un prazo transitorio para os exercicios presupuestarios 2014 e 2015, de maneira tal que no exercicio 2016 o novo sistema singular do PEP funcione totalmente unificado en dita área. Presupuestariamente o PEP terá un teito ou máximo global anual (para o exercicio 2014 será o establecido no programa 0710/932C do orzamento xeral, baixo a denominación "Área de Tesorería e Xestión de Tributos. Plus especial) e que en ningún caso poderá ser superado. E igualmente o PEP terá uns teitos ou unhas cotas máximas individuais (neste caso non presupuestarias, pois o teito global anual non se corresponde coa suma das cotas máximas individuais e nunca poderá ser superado) e diferentes para cada tipo de posto da área tributaria, e que tampouco poderán ser individualmente rebasadas a hora de distribuir anualmente o PEP, sin excepcións. Para o persoal laboral das zonas recaudatorias o acordo do Pleno da Deputación do 23 de novembro de 2012 estableceu uns máximos individuais do PEP para o exercicio 2013 nas seguintes cantidades: para o posto de recadador en 25.000 euros, para o pesto de oficial maior en 18.000 euros, para o posto de oficial primeira en 16.000 euros e para o posto de oficial segunda en 14.000 euros. O novo sistema xa unificado empezará no exercicio 2016, establecéndose entre mentres un sistema e un período transitorio descendente e compensado. A contía total do PEP actualizaranse anualmente, a alza ou a baixa, pero non en base ao que estableza a Le¡ de orzamentos xerais do Estado en relación as retribucións dos empregados públicos, sinon en base a uns indicadores e parámetros previamente definidos e totalmente referenciados o nivel de cumprimento no exercicio anterior deses...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba