DECRET 360/2002, de 24 de desembre, de reestructuració parcial de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions de la Generalitat de Catalunya.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Indústria, Comerç i Turisme |
Rango de Ley | Decret |
DECRET 360/2002, de 24 de desembre, de reestructuració parcial de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions de la Generalitat de Catalunya.
La Llei 24/1987, de 28 de desembre, de creació de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions de la Generalitat de Catalunya (EADOP), en l'article 3 estableix les funcions i els objectius d'aquesta entitat autònoma comercial.
El Decret 250/1999, de 6 de setembre, de reestructuració de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions de la Generalitat de Catalunya i de reassignació de funcions a les seves unitats, estableix les unitats orgàniques que la integren.
Atesos aquests antecedents i l'increment de les activitats de l'Entitat en els darrers anys, aquest Decret té per objecte la reestructuració parcial i la reassignació de funcions a algunes unitats orgàniques que integren l'EADOP per tal d'adequar-les a les necessitats actuals.
En virtut d'això, i de conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller en cap i d'acord amb el Govern,
Decreto:
L'article 6 del Decret 250/1999, de 6 de setembre, queda redactat de la manera següent:
"Article 6
"Àrea de Gestió Administrativa
"6.1 A l'Àrea de Gestió Administrativa, assimilada a Subdirecció General, li corresponen les funcions següents:
"a) Dirigir i supervisar les funcions econòmicofinanceres de l'Entitat i els recursos humans.
"b) Elaborar, sota les directrius de la Direcció, la proposta d'avantprojecte de pressupost i exercir-ne el control d'acord amb la Llei de pressupostos de la Generalitat i de les seves entitats autònomes.
"c) Supervisar la tresoreria i la comptabilitat de l'EADOP i fer l'anàlisi dels estats financers i pressupostaris.
"d) Preparar i supervisar totes les contractacions de l'Entitat.
"e) Establir i coordinar el sistema de comptabilitat de costos de l'EADOP.
"f) Controlar la gestió dels estocs de publicacions de l'Entitat, de les institucions de la Generalitat i d'altres editors dipositades en el magatzem de l'Entitat per a la comercialització.
"g) Dirigir, pel que fa a les publicacions destinades a la venda que té encomanades, la gestió de les compres als departaments, als organismes de la Generalitat i a altres editors.
"h) Controlar la facturació i el cobrament dels serveis editorials que l'Entitat presta als organismes de la...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba