ORDRE TIC/64/2003, de 31 de gener, per la qual es modifica l'Ordre de 20 de febrer de 2001, per la qual s'aproven les bases reguladores que han de regir les ajudes destinades a la promoció de l'ocupació autònoma i s'obre la convocatòria corresponent a l'any 2003 (codi de convocatòria Z02).

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyOrdre

ORDRE TIC/64/2003, de 31 de gener, per la qual es modifica l'Ordre de 20 de febrer de 2001, per la qual s'aproven les bases reguladores que han de regir les ajudes destinades a la promoció de l'ocupació autònoma i s'obre la convocatòria corresponent a l'any 2003 (codi de convocatòria Z02).

La gestió i l'execució del programa de les ajudes destinades a la promoció de l'ocupació autònoma, recollides a l'Ordre de 20 de febrer de 2001, recomana fer algunes modificacions. La tipologia de les sol-licituds que es reben fan necessaris canvis per tal d'aclarir alguns aspectes poc concrets tal com estaven regulats a l'Ordre esmentada, i per la necessitat de cenyir-se estrictament a la norma de bases estatal, en la qual hi ha hagut algunes modificacions.

Vista l'Ordre de 20 de febrer de 2001, per la qual s'aproven les bases reguladores que han de regir les ajudes destinades a la promoció de l'ocupació autònoma i s'obre la convocatòria corresponent a l'any 2001 (DOGC núm. 3342, de 7.3.2001);

Atès el que disposen la Llei 30/2002, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per a l'any 2003 (DOGC núm. 3791, de 31.12.2002), i el capítol 9 del Decret legislatiu 3/2002, de 24 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya (DOGC núm. 3791A, de 31.12.2002);

Atès el que disposen el Decret 253/2002, de 4 de novembre (DOGC núm. 3754, de 5.11.2002), de creació i reorganització de diferents departaments, de modificació de les comissions de Govern i la seva composició i de determinació del nombre de departaments en què s'estructura l'Administració de la Generalitat, i el Títol 2 del Decret 284/2002, d'11 de novembre, d'estructuració i de reestructuració parcial de diversos departaments de l'Administració de la Generalitat (DOGC núm. 3765, de 20.11.2002);

Atès que s'ha donat audiència als agents socials representats al si del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya, i escoltat el Consell de Direcció del Servei d'Ocupació de Catalunya;

Vistos els preceptes legals esmentats, a proposta de la Direcció General d'Economia Social, Cooperatives i Autoempresa, amb l'informe previ de l'Assessoria Jurídica i de la Intervenció Delegada, i en ús de les facultats que em confereix l'article 12 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Article 1

Objecte

Aquesta Ordre té per objecte modificar l'Ordre de 20 de febrer de 2001, per la qual s'aproven les bases reguladores que han de regir les ajudes destinades a la promoció de l'ocupació autònoma, i obrir la convocatòria corresponent a l'any 2003.

Article 2

L'article 8.3 de l'Ordre de 20 de febrer de 2001 queda redactat de la manera següent:

"8.3 Requisits per a la subvenció a fons perdut o renda de subsistència:

"Acreditar un període d'inscripció, en els termes establerts a l'article 8.1, d'un any o més per aquells sol-licitants de 25 o més anys. Els sol-licitants de menys de 25 anys no cal que acreditin un període determinat d'inscripció.

Haver obtingut la subvenció financera en el mateix exercici en el qual s'hagi sol-licitat la subvenció.

Article 3

L'article 10 de l'Ordre de 20 de febrer de 2001 queda redactat de la manera següent:

"Article 10

"Presentació de sol-licituds i documentació

"10.1 Les sol-licituds de subvencions per a la promoció de l'ocupació autònoma s'hauran de presentar al Registre de les subdireccions generals d'Afers Laborals i d'Ocupació de les delegacions del Govern que correspongui en relació amb el domicili de l'activitat a desenvolupar pel sol-licitant. Les adreces són les següents:

"Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació de la Delegació del Govern a Barcelona: carrer Albareda, 2.

"Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació de la Delegació del Govern a Girona: Av. Lluís Pericot, 86-90

"Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació de la Delegació del Govern a Lleida: carrer General Britos, 3.

"Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació de la Delegació del Govern a Tarragona: carrer Antoni Rovira i Virgili, 2.

"Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació de la Delegació del Govern a les Terres de l'Ebre: carrer de la Rosa, 9, Tortosa.

"En aquesta subdirecció s'hauran de lliurar les sol-licituds corresponents a les comarques del Baix Ebre, del Montsià, de la Ribera d'Ebre i de la Terra Alta.

"També es poden presentar per qualsevol del mitjans que preveu l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.

"10.2 Les sol-licituds s'han de formalitzar en els models que es faciliten a les subdireccions generals d'Afers Laborals i d'Ocupació de les respectives delegacions del govern.

"10.3 Juntament amb la sol-licitud, cal presentar la documentació següent:

"Memòria justificativa de l'activitat que es du a terme, acompanyada d'un...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR