SAP Pontevedra 132/2006, 17 de Noviembre de 2006

PonenteJOSE JUAN RAMON BARREIRO PRADO
ECLIES:APPO:2006:2864
Número de Recurso446/2006
ProcedimientoPENAL - APELACION PROCEDIMIENTO ABREVIADO
Número de Resolución132/2006
Fecha de Resolución17 de Noviembre de 2006
EmisorAudiencia Provincial - Pontevedra, Sección 2ª

AUD.PROVINCIAL SECCION N. 2

PONTEVEDRA

SENTENCIA: 00132/2006

AUDIENCIA PROVINCIAL DE PONTEVEDRA

Sección núm. 002

Rolo: 0000446 /2006 I

Procedencia: JDO. DE LO PENAL N. 3 de PONTEVEDRA

Procedemento de orixe: PROCEDIMIENTO ABREVIADO nº 0000063 /2006

SENTENZA NÚM. 132

===========================================================

Maxistrados

Don JOSE JUAN RAMON BARREIRO, presidente,

Don LUCIANO VARELA CASTRO

Dona ROSARIO CIMADEVILA CEA

===========================================================

Pontevedra, dezasete de novenbro de dous mil seis

Foi visto, pola Sección 2ª desta Audiencia Provincial na causa instruída co número 446, o recurso

de apelación interposto polo procurador don MARIA DEL AMOR ANGULO GASCON, na

representación de don Bruno, fronte á sentenza ditada polo XULGADO DO

PENAL 3 DE PONTEVEDRA; é parte o Ministerio Fiscal e actúa como maxistrado relator don

JOSE JUAN RAMON BARREIRO PRADO.

ANTECEDENTES DE FEITO

PRIMEIRO

Pronunciouse nos autos de referencia a sentenza con data do 13.06.06, que na súa parte dispositiva di literalmente:

Que debo CONDENAR Y CONDENO como autor penalmente responsable de un delito CONTRA LA SEGURIDAD DEL TRAFICO, ya definido, al acusado, Bruno, sin la concurrencia de circunstancias modificativas de la responsabilidad criminal, a la pena de MULTA DE SEIS MESES a razón de 6 euros diarios, con aplicación subsidiaria del artículo 53 del Código Penal en caso de impago de la misma, y PRIVACIÓN DEL DERECHO A CONDUCIR VEHICULOS A MOTOR Y CICLOMOTORES POR UN AÑO Y UN DIA, así como al pago de las costas procesales.

E como feitos probados expresamente recóllense os da sentenza contra a que se apela:

Probado y así se declara que sobre las 0'45 horas del día 17 de diciembre de 2004, el acusado Bruno, mayor de edad, conducía el vehículo SEAT panda matrícula W-....-IT por el punto kilométrico 2,200 de la carretera PO-548 perteneciente al término municipal de Valga, y lo hacía pese a haber ingerido previamente diversas bebidas alcohólicas, lo que provocó que irrumpiese en la vía procedente de un aparcamiento no respetando la prioridad de paso del vehículo OPEL VECTRA matrícula....-CWX que circulaba correctamente por la referida vía, impactando contra el lateral izquierdo de dicho vehículo que era conducido por Alberto y ocasionándole daños que han sido indemnizados por la compañía aseguradora del vehículo del acusado.

Tras el accidente, el acusado abandonó el lugar siendo seguido otro usuario de la vía el cual comprobó que "circulaba espacio, arrimándose al arcén, frenaba sin causa justificada y hacía cosas raras".

A la 1,30 horas aproximadamente, una patrulla de motoristas de la Guardia Civil localiza al acusado en su domicilio sito en las proximidades y ante los síntomas de embriaguez que presentaba, -tales como rostro congestionado, ojos brillantes, pupilas dilatadas, comportamiento exaltado y con locuacidad extrema, habla pastosa, olor a alcohol muy fuerte de cerca, expresión verbal con incoherencias en elevado volumen de voz y con repeticiones de frases y deambulación vacilante-, le invitan a someterse a la prueba de alcoholemia arrojando un resultado positivo de 0,84 mg. de alcohol por litro de aire espirado en una primera prueba practicada a las 2,34 horas, y 0,89 en la segunda practicada a las 2,56 horas.

SEGUNDO

Contra a dita sentenza, a representación procesual do agora recorrente interpuxo o recurso de apelación que formalizou expondo as alegacións que constan no seu escrito, o cal se atopa unido ás actuacións.

TERCEIRO

Tras lle dar a coñece-lo escrito de formalización do recurso ó Ministerio Fiscal, este presentou un escrito de impugnación no que solicita a confirmación da sentenza contra a que se recorre xa que se axusta a dereito.

Aceptanse e danse por reproducidos os feitos que na sentenza recurrida declaranse probados.

FUNDAMENTOS XURIDICOS

PRIMEIRO

O acusado Bruno recorre en apelación a sentenza que na instancia o condenou como autor dun delito contra a seguridade do tráfico do artigo 379 do Código Penal. E a pretensión final que deduce consiste na total revogación da devandita resolución xudicial coa súa conseguinte absolución ou, subsidiariamente, a parcial revogación para a rebaixa da cota diaria da...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba
1 sentencias
  • SAP Pontevedra 193/2014, 1 de Septiembre de 2014
    • España
    • 1 Septiembre 2014
    ...foi condenado pola xulgadora a quo (o do artigo 383 do Código penal ). Como reflectimos na nosa sentenza do 17 de novembro de 2006 (ROJ: SAP PO 2864/2006), xa a STC 68/2004, do 19 de abril, lembraba que a devandita proba de alcolemia nin é a única proba que pode producir esa condena, nin é ......

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR