RESOLUCIÓ GRI/2762/2014, de 28 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GRI/015/14).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyResolució

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant el lloc d’inspector/a.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc d’inspector/a de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GRI/015/14), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (c. Rivadeneyra, 6, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.

Barcelona, 28 de novembre de 2014

P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434 de 7.8.2013)

Josefina Valls i Vila

Directora de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: inspector/a.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.

Complement específic: 12.510,12 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: A, subgrup A1.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general.

Especificació de cossos: cos superior.

Titulació: grau o llicenciatura en Dret.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C1) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Impulsar, executar i fer el seguiment de les polítiques de personal en l'àmbit de la inspecció general de serveis de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del sector públic adscrit, amb la finalitat d'aconseguir l'acompliment dels objectius establerts en el Pla anual d'inspecció i proposar les actuacions de millora de funcionament i assistència a les unitats de personal en l'àmbit de l'activitat inspectora.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Exercir, sota la direcció del/de la titular de l'Àrea d'Inspecció General de Serveis de Personal, les funcions d'inspecció i de control del compliment de les normes de funció pública.

  2. Elaborar informes jurídics i fer el seguiment de les actuacions relatives a la materia que és competència de la Inspecció General de Serveis de Personal.

  3. Col·laborar en les actuacions per a la millora de la transparència de la informació pública.

  4. Elaborar informes i supervisar les relacions contractuals del personal directiu de les entitats del sector públic de la Generalitat.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  5. Inspecciona unitats i òrgans de la l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic pel que fa al compliment de la normativa de funció pública.

  6. Efectua el seguiment de les actuacions proposades en relació amb les inspeccions realitzades, en col·laboració amb les unitats afectades, si s'escau.

  7. Atén, tramita, gestiona i fa el seguiment de les queixes, denúncies i suggeriments en matèria de funció pública, que directament o indirecta li són derivades.

  8. Assessora òrgans amb funcions inspectores.

  9. Supervisa l'actuació dels departaments en matèria de funció pública, especialment pel que fa a les matèries atribuïdes o delegades.

  10. Elabora els informes i estudis que siguin necessaris per implementar el Pla d'inspecció i altres que li siguin sol·licitats.

  11. Proposa actuacions per a l'elaboració del Pla d'activitats d'inspecció i els models de documents d'inspecció.

  12. Proposa i fa el seguiment d'actuacions de millora de la gestió en matèria de personal.

  13. Elabora informes, proposa actuacions i fa el seguiment d'actuacions en matèria de transparència.

  14. Consulta i estudia les novetats de normativa i jurisprudència en matèria de personal i de transparència.

  15. Elabora propostes d'informe sobre les relacions contractuals del personal directiu de les entitats del sector públic de la Generalitat, especialment pel que fa al seu règim retributiu.

  16. Participa en l'avaluació del personal de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic en l'exercici de les funcions que li corresponen, a la vista dels objectius, missions i funcions dels òrgans als quals estigui adscrit.

  17. Dóna suport i assistència tècnica, en l'àmbit competencial assignat, als...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR