Pandèmia covid-19 - Aprendre a aprendre a corre cuita

AutorTomàs Roy Català
CargoÀrea d'Estratègia de Ciberseguretat. CESICAT
Páginas89-98
89
noves tecnologies
Educació de Qualitat un objectiu compartit
LàNàUàààà ààààà àààáàà
per als objectius de desenvolupament sostenible (ODS), una educació de qualitat inclusiva i equitativa
àà àà àà à àDààà à
clau per al benestar de les personà à ààà àLàà ààà à
assolir altres ODS i altres reptes cap a un futur sostenible.
Una reforma educativa que a Catalunya ja va quedaààààLàààCàLECà
12/2009, del 10 de juliol. Una llei precovid-19 que defineix un currículum per àmbits (matemàtic,
lingüístic, artístic, cultura i valors i tecnològic-científic) amb un enfocament cap a les competències,
enteses com a habilitats que preparin per a la vida i el treball. On els continguts o coneixements
àààààààààààà
àààààààààdemandes canviants. Per tant, la lectura,
à à à  de permetre el pensament crític, la creativitat, la comunicació i la
col·laboració. Al final no es valoren les matèries, es valoren les competències adquirides.
EàDàEucació impulsa una estratègia digital transversal com a catalitzador o facilitador
àààààààEààààààà
Pandèmia covid-19 Aprendre a aprendre a corre cuita

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR