DECRET 101/1995, de 24 de març, de modificació del Decret 100/1987, de 20 de febrer, de reestructuració orgànica del Departament de Justícia.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Justícia i Interior |
Rango de Ley | Decret |
Atès que l'estructura del Gabinet del Conseller definida al Decret 100/1987, de 20 de febrer, de reestructuració orgànica del Departament de Justícia, publicat al DOGC núm. 824, de 3 d'abril de 1987, s'ha de modificar per adaptar-la a les necessitats de servei actuals;
Atès el que disposa la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta de la consellera de Justícia i d'acord amb el Govern,
Decreto:
Es modifica l'article 2 del Decret 100/1987, de 20 de febrer, de reestructuració orgànica del Departament de Justícia, que queda redactat de la manera següent: "
-1 Les unitats d'assistència i suport a la consellera són les següents: "
-
Gabinet de la consellera. "
-
Oficina de Protocol. "
-
Oficina de Premsa. "
-
Oficina de Relacions Institucionals. "
-
Secretaria de la Consellera. "
-2 Les unitats esmentades les ha d'ocupar personal eventual, que es regirà per la normativa que li és pròpia. "
-3 El Gabinet de la Consellera té les funcions de seguiment i preparació de la informació per a les iniciatives del Parlament de Catalunya en el que pertoca al Departament de Justícia i dels informes sol·licitats pel Síndic de Greuges, com també el seguiment de l'activitat parlamentària de les Corts Generals i d'altres comunitats autònomes; d'assistència amb la consellera a les sessions parlamentàries que es determini i a aquells actes públics relacionats amb les seves funcions; i aquelles altres que li encomani la consellera en consonància amb la naturalesa de la unitat. "
-4 L'Oficina de Protocol té les funcions de coordinació de les invitacions rebudes i actes previstos amb les activitats de la consellera i, si escau, dels alts càrrecs del Departament, assessorant en tot el que fa referència a protocol en coordinació amb el Departament de la Presidència; d'assistència amb la consellera a aquells actes públics que procedeixi; d'assessorament en qüestions de protocol, per a l'organització d'actes, congressos, simposis, jornades, etc. del Departament de Justícia, gestionant-ne la infraestructura; i qualsevol altra funció que li sigui encomanada per la consellera. "
-5 L'Oficina de Premsa té les funcions de coordinació de les relacions del Departament amb els diferents mitjans de comunicació, ha de promoure-les per tal de donar la corresponent difusió dels aspectes més rellevants de l'activitat...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba