DECRET 21/1989, de 7 de febrer, d'estructuració orgànica del Gabinet del Conseller de Sanitat i Seguretat Social.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Salut
Rango de LeyDecret

El Decret 237/1985, de 6 d'agost, pel qual es reestructura el Departament de Sanitat i Seguretat Social, estableix, en el seu article 1.2, el Gabinet del Conseller com a òrgan d'assistència i suport al titular del Departament, al capdavant del qual està el Cap del Gabinet.

Atesa la necessitat de dotar el Gabinet del Conseller de Sanitat i Seguretat Social de l'estructura orgànica adient per al correcte exercici de les seves funcions, i d'adequar els llocs de treball que en resulten a la regulació que estableix el Decret 153/1987, de 4 de març, sobre el règim jurídic del personal eventual al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;

Atès el que disposen la Llei 3/1982, de 25 de març, i el Decret esmentat; a proposta del Conseller de Sanitat i Seguretat Social i amb la deliberació prèvia del Consell Executiu, Decreto:

Article 1

1.1 La plaça de Cap del Gabinet del Conseller de Sanitat i Seguretat Social a què es refereix l'article 1.2 del Decret 237/1985, de 6 d'agost, tindrà caràcter eventual. 1.2 Correspon a la persona que ocupi aquest lloc de treball coordinar les funcions pròpies de les diverses oficines en què s'estructura el Gabinet del Conseller, sota la dependència directa del titular del Departament.

Article 2

2.1 Es creen, dins el Gabinet del Conseller de Sanitat i Seguretat Social, l'Oficina de Relacions Institucionals, l'Oficina de Protocol, l'Oficina de Premsa i l'Oficina de Cooperació Sanitària amb Europa. 2.2 Les places de cap de les oficines assenyalades són de caràcter eventual.

Article 3

Serà d'aplicació als llocs de treball a què fa referència aquesta disposició el que estableix el Decret 153/1987, de 4 de març, sobre règim jurídic del personal eventual al servei de l'Administració de la Generalitat, i el seu nivell retributiu i complement específic es determinaran reglamentàriament.

Article 4

L'Oficina de Relacions Institucionals té les funcions següents: Seguiment i preparació de la informació per donar resposta a les iniciatives del Parlament de Catalunya en el que pertoca al Departament de Sanitat i Seguretat Social, així com també el seguiment de l'activitat parlamentària de les Corts Generals i d'altres comunitats autònomes en tots els assumptes que interessin al Departament. Seguiment i preparació, si s'escau, dels informes sol·licitats pel Síndic de Greuges.

Article 5

L'Oficina de Protocol és...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR