DECRET 137/1991, de 17 de juny, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Política Territorial i Obres Públiques.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Politica Territorial i Obres Publiques
Rango de LeyDecret

Mitjançant el Decret 185/1980, de 3 d'octubre, es va establir l'estructura bàsica de la Secretaria General del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, posteriorment modificada parcialment pel Decret 222/1985, de 23 de juliol.

El desenvolupament progressiu en aquest període de l'activitat del Departament fa palesa la necessitat d'adequar l'estructura de la Secretaria General a les funcions que té encomanades, a fi de respondre a la configuració fonamentalment inversora que caracteritza les competències que el Departament té atribuïdes i garantir la màxima eficàcia i l'organització funcional dels diferents òrgans i unitats administratives que la integren.

De conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller de Política Territorial i Obres Públiques i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

1.1 La Secretaria General del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, per a l'exercici de les funcions que li corresponen d'acord amb la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat i la resta de la normativa vigent, com d'aquelles que li encomani el conseller, queda integrada pels òrgans següents: Subdirecció General de Serveis i Règim Interior. Subdirecció General de Règim Econòmic i Contractació. Subdirecció General de Coordinació Administrativa. Assessoria Jurídica. Gabinet Tècnic. 1.2 Són òrgans adscrits al secretari general l'Institut Català per al Desenvolupament del Transport, el Servei Geològic i el Servei de col·laboració en el CETMO.

Article 2

2.1 Correspon a la Subdirecció General de Serveis i Règim Interior el desenvolupament de les funcions següents:

  1. La supervisió dels serveis generals i dependències del Departament i l'establiment de propostes adequades a l'optimització de recursos.

  2. La coordinació i la gestió dels assumptes relatius al personal adscrit als diferents òrgans del Departament.

  3. El control i el seguiment dels expedients que promoguin les unitats corresponents en matèria d'expropiació forçosa i patrimoni.

  4. La direcció i la coordinació de les funcions que desenvolupen els serveis al seu càrrec.

  5. Qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel secretari general. 2.2 La Subdirecció General de Serveis i Règim Interior s'estructura en el Servei de Personal, el Servei de Patrimoni i Assumptes Generals i el Servei d'Expropiacions.

Article 3

3.1 Al Servei de Personal li corresponen les funcions següents:

  1. L'elaboració, d'acord amb els centres directius, de les propostes de relacions de llocs de treball del Departament i els organismes que hi són adscrits, i la corresponent valoració.

  2. La formulació de propostes per a la definició de les necessitats de provisió del personal del Departament.

  3. La gestió i l'administració de situacions administratives i expedients dels assumptes relacionats amb la provisió de llocs de treball, la selecció, les incidències i la promoció del personal del Departament.

  4. La custòdia dels expedients personals i la gestió del Registre de personal.

  5. L'elaboració de les nòmines i la gestió de les cotitzacions als sistemes de previsió social.

  6. La participació en la negociació col·lectiva per al personal laboral i el seu seguiment.

  7. L'elaboració i l'execució, si s'escau, de programes per a la formació de personal. 3.2 Del Servei de Personal, en depenen la Secció d'Ordenació del Personal i la Secció d'Administració del Personal. 3.3 Corresponen a la Secció d'Ordenació de Personal les funcions següents: La realització d'estudis i la preparació de normes de caràcter intern del Departament en matèria de personal; la preparació dels procediments de selecció de personal i concursos; la preparació i el seguiment de les propostes de relacions de llocs de treball i les valoracions corresponents i la preparació de programes destinats a la formació administrativa del personal i la seva promoció. 3.4 Corresponen a la Secció d'Administració del Personal les funcions següents: La tramitació dels expedients referents a la selecció, la provisió de llocs de treball, el nomenament de personal i incidències administratives, l'elaboració de nòmines, la tramitació de les cotitzacions a la Seguretat Social i altres sistemes de previsió social, la preparació de propostes en relació amb expedients disciplinaris, l'actualització i el manteniment de la documentació que integra els expedients personals i el Registre de personal.

Article 4

4.1 Al Servei de Patrimoni i Assumptes Generals li corresponen les funcions següents:

  1. L'elaboració i l'actualització de l'inventari dels béns mobles i immobles del Departament i la tramitació de les modificacions que es produeixin, sens perjudici de les competències en matèria de formació de l'inventari general de la Direcció General de Patrimoni.

  2. L'elaboració i el seguiment del Registre del patrimoni adscrit als organismes autònoms.

  3. La tramitació dels contractes d'arrendament d'immobles, pòlisses d'assegurança i gestió de subministraments.

  4. La realització d'estudis referents a la distribució dels edificis i les dependències administratives.

  5. El manteniment i la conservació dels edificis i les dependències administratives del Departament, com també dels serveis de suport general.

  6. Portar el Registre general del Departament, l'arxiu de la Secretaria General i l'execució de la resta de registres i controls que se li encomanin.

  7. Gestionar els programes de compres dels serveis centrals i d'altres que li siguin encomanats. 4.2 Del Servei de Patrimoni i Assumptes Generals depenen la Secció de Règim Interior i la Secció d'Ordenació Patrimonial. 4.3 Corresponen a la Secció de Règim Interior les funcions següents: L'administració i el seguiment del funcionament i la conservació dels edificis i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR