ORDRE de 20 de desembre de 2001, per la qual s'adapten els negociats de les delegacions territorials del Departament d'Ensenyament al Decret 255/2001, de 25 de setembre, d'organització territorial del Departament d'Ensenyament, i se n'aprova la descripció de funcions.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Institut Català de Seguretat Viària |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
de 20 de desembre de 2001, per la qual s'adapten els negociats de les delegacions territorials del Departament d'Ensenyament al Decret 255/2001, de 25 de setembre, d'organització territorial del Departament d'Ensenyament, i se n'aprova la descripció de funcions.
La nova estructura de les delegacions territorials del Departament d'Ensenyament, aprovada mitjançant el Decret 255/2001, de 25 de setembre, fa necessari adaptar els negociats existents per tal d'adequar-ne la denominació, determinar-ne la dependència orgànica i també la descripció de les funcions que els pertoquen.
En conseqüència, i fent ús de les atribucions que em confereixen les disposicions finals 1 i 2 del Decret 255/2001, de 25 de setembre, i d'acord amb allò que estableix l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
L'estructuració dels negociats de les delegacions territorials de Barcelona I (ciutat), Barcelona II (comarques), Baix Llobregat-Anoia, Vallès Occidental, Girona, Lleida i Tarragona queda configurada de la manera següent:
1.1 Delegació Territorial
Secció d'Obres i Manteniment
Negociat de Contractació i Patrimoni
Correspon al Negociat de Contractació i Patrimoni la coordinació i la tramitació administrativa de la contractació d'equipaments per als centres docents públics d'àmbit de cada delegació territorial; l'elaboració de les dades administratives sobre informes relacionats amb el patrimoni; la recaptació d'informes i la tramitació dels expedients relatius a incidències patrimonials; la realització i el manteniment de l'inventari de l'equipament mobiliari dels centres docents públics i de la seu de cadascuna de les delegacions territorials, i tenir cura del seguiment de les obres de reforma, ampliació i millora dels centres públics.
Servei de Personal
Secció de Gestió de Personal
Negociat de Personal Docent d'Ensenyament Infantil i Primari
Correspon al Negociat de Personal Docent d'Ensenyament Infantil i Primari la tramitació de la documentació relativa al personal docent d'ensenyament infantil i primari pel que fa a la provisió de llocs de treball, la selecció i incidències administratives com ara permisos, llicències, baixes per incapacitat temporal, invalideses i jubilacions; l'actualització permanent de l'arxiu general d'aquest personal, i la gestió de la nòmina i del règim de Seguretat...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba