DECRET 283/1991, d'11 de desembre, pel qual es transformen en centres experimentals de règim especial els instituts d'ensenyament secundari Badalona-7, de Badalona, i Vallès, de Sabadell.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament D'Educacio
Rango de LeyDecret

La Llei 8/1983, de 18 d'abril, de centres docents experimentals (DOGC núm. 322, de 22.4.1983) defineix els centres experimentals de règim especial (CERE) com a centres dedicats específicament a la investigació i l'experimentació educatives, com a projecte global del centre.

El Decret 214/1985, de 6 de juny (DOGC núm. 573, de 9.8.1985), sobre regulació dels centres experimentals, estableix els requisits que han de complir els programes experimentals que han de posar en pràctica els CERE.

Els instituts d'ensenyament secundari Badalona-7, de Badalona, i Vallès, de Sabadell, varen ser creats pel Decret 234/1985, de 6 d'agost (DOGC núm. 583, de 2.9.1985), i per l'Ordre de 7 d'agost de 1985 (DOGC núm. 587, de 13.9.1985), per la qual es resol la convocatòria d'ampliació de centres experimentals del 1r cicle d'ensenyament secundari per al curs 1985-86, van ser classificats com a centres experimentals de règim ordinari (CERO).

Vist el funcionament dels centres esmentats com a CERO, i atès que és necessari prosseguir l'experimentació endegada, és convenient classificar els IES Badalona-7 i Vallès com a centres experimentals de règim especial (CERE), atesa la seva dedicació específica a la innovació i l'experimentació educatives.

En conseqüència, a proposta del conseller d'Ensenyament, amb l'informe del Consell Escolar de Catalunya, i amb l'acord previ del Govern,

Decreto:

Article 1

Es transformen en centres experimentals de règim especial l'institut d'ensenyament secundari Badalona-7, de Badalona, amb codi 08042019, i l'institut d'ensenyament secundari Vallès, de Sabadell, amb codi 08042019, creats pel Decret 234/1985, de 6 d'agost, per un període de 5 anys i amb efectes des del curs 1990-91.

Article 2

En els centres es duran a terme programes experimentals de recerca en noves metodologies i organització en els aspectes següents: Acció tutorial. Formació en els centres. Models organitzatius i de gestió. Orientació professional i transició. Projecte curricular.

Article 3

El Departament d'Ensenyament, com a entitat tutelar, establirà la temporització, el desplegament i les prioritats dels programes experimentals que es duguin a terme en els centres.

Article 4

Els aspectes organitzatius i funcionals, la provisió de personal i els mòduls s'adequaran al que determinin els programes aprovats pel Departament...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR