ORDRE EDC/12/2006, de 18 de gener, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius per a l'ingrés a la funció pública docent i l'accés i l'adquisició de noves especialitats en els cossos docents.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartamento de Agricultura, Ganadería y Pesca
Rango de LeyOrdre

ORDRE

EDC/12/2006, de 18 de gener, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius per a l'ingrés a la funció pública docent i l'accés i l'adquisició de noves especialitats en els cossos docents.

Dins del Pla d'acció e-Europe 2002, la Generalitat de Catalunya va endegar, mitjançant un acord de 13 de juliol de 1999, el projecte d'Administració Oberta de Catalunya, amb la finalitat d'apropar els seus serveis al ciutadà mitjançant la utilització de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació.

El Departament d'Educació creu convenient que es pugui fer ús d'aquestes tecnologies en els procediments de selecció per a la provisió de places de funcionaris docents i per a l'adquisició de noves especialitats. Per aquest motiu, i en aplicació de l'article 11 del Decret 324/2001, de 4 de desembre, relatiu a les relacions entre els ciutadans i l'Administració de la Generalitat mitjançant Internet, amb l'informe previ del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació sobre l'adequació tècnica dels programes i aplicacions, emès en compliment del que estableix l'article 4 del Decret 85/2002, de 19 de febrer, de creació de la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió de les Tecnologies de la Informació i Comunicacions i l'informe de l'Assessoria Jurídica del Departament d'Educació,

Ordeno:

Article 1

Adaptació del procediment

El procediment de convocatòria de processos selectius per a la provisió de places de funcionaris docents i per a l'adquisició de noves especialitats, s'adapta a la utilització de les tècniques telemàtiques que es regulen en aquesta Ordre.

Article 2

Presentació de sol·licituds

2.1 Les sol·licituds per participar en els processos selectius per a la provisió de places de funcionaris docents i per a l'adquisició de noves especialitats es poden presentar pels mitjans telemàtics del portal a través de la pàgina d'Internet del Departament d'Educació www.gencat.net/educacio.

2.2 Les sol·licituds presentades per aquests mitjans telemàtics tenen els mateixos efectes jurídics que les efectuades per la resta de mitjans admesos en dret.

2.3 La sol·licitud efectuada per mitjans telemàtics es considerarà presentada davant l'Administració en el moment en què s'enregistri en el registre telemàtic del portal www.gencat.net.

Article 3

El Registre

L'únic Registre habilitat per a la recepció de sol·licituds presentades per mitjans telemàtics per participar en els processos selectius descrits a l'article 1 d'aquesta Ordre és el portal www.gencat.net. En aquest Registre ha de quedar constància, a l'assentament d'entrada, de les dades següents: número de registre d'entrada, data i hora de presentació, tipus de document i assumpte, identificació del sol·licitant i identificació de l'òrgan al qual s'adreça la sol·licitud.

Article 4

Requisits d'admissió a la convocatòria

Els requisits per poder ser admès en un procés selectiu, en cas que s'utilitzin...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR