ORDRE GRI/121/2003, de 14 de març, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius per a l'accés a determinats cossos de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyOrdre

ORDRE

GRI/121/2003, de 14 de març, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius per a l'accés a determinats cossos de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Dins del Pla d'actuació e-Europe 2002, de les Comunitats Europees, la Generalitat de Catalunya va endegar, mitjançant acord de 13 de juliol de 1999, el projecte d'Administració Oberta de Catalunya, amb la finalitat d'apropar els seus serveis al ciutadà mitjançant la utilització de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació.

El Departament de Governació i Relacions Institucionals creu convenient que es pugui fer ús d'aquestes tecnologies en els procediments de selecció per a l'accés a cossos i escales de funcionaris d'administració general i a cossos de funcionaris d'administració especial, amb la incorporació d'aquest servei a l'Administració Oberta de Catalunya. Per aquest motiu, i en aplicació de l'article 11 del Decret 324/2001, de 4 de desembre, relatiu a les relacions entre els ciutadans i l'Administració de la Generalitat mitjançant Internet, amb l'informe previ del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació sobre l'adequació tècnica dels programes i aplicacions, emès en compliment del que estableix l'article 4 del Decret 85/2002, de 19 de febrer, de creació de la Comissió de Coordinació Interdepartamental de Gestió de les Tecnologies de la Informació i Comunicacions i l'informe de l'Assessoria Jurídica del Departament de Governació i Relacions Institucionals,

Ordeno:

Article 1

Adaptació del procediment

El procediment de convocatòria de processos selectius per a l'accés a cossos i escales de funcionaris d'administració general i per a cossos de funcionaris d'administració especial, de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, s'adapta a la utilització de les tècniques telemàtiques que es regulen en aquesta Ordre.

Article 2

Presentació de sol·licituds

2.1 Les sol·licituds per participar en els processos selectius per a l'accés a cossos i escales de funcionaris d'administració general i per a cossos de funcionaris d'administració especial, es poden presentar pels mitjans telemàtics del Portal de l'Administració Oberta de Catalunya.

2.2 Les sol·licituds presentades per aquests mitjans telemàtics tenen els mateixos efectes jurídics que les efectuades per la resta de mitjans admesos en dret.

2.3 La sol·licitud efectuada per mitjans telemàtics es considerarà presentada davant l'Administració, en el moment en què s'enregistri en el Registre Telemàtic de l'Administració Oberta de Catalunya.

Article 3

El registre

L'únic registre habilitat per a la recepció de sol·licituds presentades per mitjans telemàtics per participar en els processos selectius descrits a l'article 1 d'aquesta Ordre és el de l'Administració Oberta de Catalunya. En aquest registre ha de quedar constància, a l'assentament d'entrada, de les dades següents: número de registre d'entrada, data i hora de presentació, tipus de document...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR