ORDRE IUE/458/2010, de 17 de setembre, per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Innovacio, Universitats i Empresa
Rango de LeyOrdre

ORDRE

IUE/458/2010, de 17 de setembre, per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa.

L'article 20 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, estableix que la creació, la modificació o la supressió dels fitxers de les administracions públiques només es poden fer mitjançant una disposició general publicada al diari oficial corresponent.

Per la seva banda, la disposició addicional tercera de la Llei 5/2002, de 19 d'abril, de l'Agència Catalana de Protecció de Dades, disposa que els consellers i conselleres de la Generalitat, dins l'àmbit de les competències respectives, resten habilitats i habilitades per a la creació, la modificació i la supressió mitjançant ordre dels fitxers que siguin pertinents.

D'altra banda, d'acord amb el Decret 200/2007, de 10 de setembre, de reestructuració del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa (DOGC núm. 4967, de 13.9.2007), cal actualitzar el contingut de l'Ordre TIC/343/2003, de 22 de juliol, per la qual es regulen fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal en l'àmbit del Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme (DOGC núm. 3941, de 6.8.2003).

Pel que fa a la seguretat de les dades personals, el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal, aprovat pel Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, estableix les mesures de caràcter tecnològic i organitzatiu que cal aplicar segons el nivell de seguretat de les dades tractades: bàsic, mitjà i alt.

En conseqüència, de conformitat amb el que disposa l'article 20 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, atesa la disposició addicional tercera de la Llei 5/2002, de 19 d'abril, de l'Agència Catalana de Protecció de Dades, en compliment del que exigeix el Reglament de desplegament de la LOPD, aprovat pel Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, i d'acord amb el dictamen de la Comissió Jurídica Assessora,

Ordeno:

Article 1

Creació de fitxers

Es creen els fitxers que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament d'Innovació, Universitats i Empresa que figuren a l'annex 1 d'aquesta Ordre i que són els següents:

—1 Conseller d'Innovació, Universitats i Empresa-Oficina de Coordinació en Recerca i Innovació.

1.1 Agenda de contactes i activitats.

1.2 Accessos als serveis telemàtics.

—2 Comissionat per a Universitats i Recerca-Direcció General de Planificació.

2.1 Agendes, contactes i activitats.

2.2 Professorat agregat.

2.3 Accessos als recursos informàtics.

2.4 Uneix.

—3 Comissionat per a Universitats i Recerca-Direcció General d'Universitats.

3.1 Agenda de contactes i activitats.

3.2 Expedients administratius.

3.3 Expedients econòmics.

3.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

3.5 Arxiu i registre general.

3.6 Accessos als serveis telemàtics.

—4 Comissionat per a Universitats i Recerca-Direcció General de Recerca.

4.1 Agendes de contactes i activitats.

4.2 Expedients administratius.

4.3 Expedients econòmics.

4.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

4.5 Arxiu i registre general.

4.6 Accessos als serveis telemàtics.

—5 Comissionat per a Universitats i Recerca-Consell Interuniversitari de Catalunya.

5.1 Agendes de contactes i activitats.

5.2 Expedients administratius.

5.3 Candidats a les proves d'accés a la universitat.

5.4 Procés de preinscripció universitària.

5.5 Arxiu i registre general.

5.6 Accessos als serveis telemàtics.

—6 Direcció General de Comerç.

6.1 Agendes de contactes i activitats.

6.2 Estudis, estadístiques i observatoris.

6.3 Expedients administratius.

6.4 Expedients econòmics.

6.5 Registre públic de llicències comercials.

6.6 Servei d'inspecció.

6.7 Arxiu i registre general.

6.8 Règim sancionador.

6.9 Accessos als serveis telemàtics.

—7 Direcció General de Turisme.

7.1 Agendes de contactes i activitats.

7.2 Estudis, estadístiques i observatoris.

7.3 Expedients administratius.

7.4 Expedients econòmics.

7.5 Registre públic en l'àmbit turístic.

7.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

7.7 Borsa de treball.

7.8 Servei d'inspecció.

7.9 Arxiu i registre general.

7.10 Règim sancionador.

7.11 Accessos als serveis telemàtics.

—8 Secretaria d'Indústria i Empresa.

8.1 Agendes de contactes i activitats.

8.2 Estudis, estadístiques i observatoris.

8.3 Expedients administratius.

8.4 Expedients econòmics.

8.5 Registre públic en l'àmbit industrial.

8.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

8.7 Borsa de treball.

8.8 Plans de seguretat i emergència.

8.9 Servei d'inspecció.

8.10 Arxiu i registre general.

8.11 Accessos als recursos informàtics.

8.12 Règim sancionador.

8.13 Accessos als serveis telemàtics.

—9 Secretaria General.

9.1 Agendes de contactes i activitats.

9.2 Estudis, estadístiques i observatoris.

9.3 Expedients administratius.

9.4 Expedients econòmics.

9.5 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

9.6 Accessos a la intranet.

9.7 Visites, usuaris i videovigilància.

9.8 Arxiu i registre general.

9.9 Recursos humans.

9.10 Accessos als recursos informàtics .

9.11 Accessos als serveis telemàtics.

9.12 Prevenció de riscos laborals.

—10 Oficina de Gestió Empresarial.

10.1 Expedients administratius.

10.2 Arxiu i registre general.

10.3 Règim sancionador.

—11 Serveis Territorials a Tarragona.

11.1 Agendes de contactes i activitats.

11.2 Expedients administratius.

11.3 Expedients econòmics.

11.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

11.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

11.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

11.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

11.8 Servei d'inspecció.

11.9 Arxiu i registre general.

11.10 Recursos humans.

11.11 Accessos als recursos informàtics.

11.12 Règim sancionador.

11.13 Accessos als serveis telemàtics.

—12 Serveis Territorials a Lleida.

12.1 Agendes de contactes i activitats.

12.2 Expedients administratius.

12.3 Expedients econòmics.

12.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

12.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

12.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

12.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

12.8 Servei d'inspecció.

12.9 Arxiu i registre general.

12.10 Recursos humans.

12.11 Accessos als recursos informàtics.

12.12 Règim sancionador.

12.13 Accessos als serveis telemàtics.

—13 Serveis Territorials a Girona.

13.1 Agendes de contactes i activitats.

13.2 Expedients administratius.

13.3 Expedients econòmics.

13.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

13.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

13.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

13.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

13.8 Servei d'inspecció.

13.9 Arxiu i registre general.

13.10 Recursos humans.

13.11 Accessos als recursos informàtics.

13.12 Règim sancionador.

13.13 Accessos als serveis telemàtics.

—14 Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre.

14.1 Agendes de contactes i activitats.

14.2 Expedients administratius.

14.3 Expedients econòmics.

14.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

14.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

14.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

14.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

14.8 Servei d'inspecció.

14.9 Arxiu i registre general.

14.10 Recursos humans.

14.11 Accessos als recursos informàtics.

14.12 Règim sancionador.

14.13 Accessos als serveis telemàtics.

—15 Serveis Territorials a la Catalunya Central.

15.1 Agendes de contactes i activitats.

15.2 Expedients administratius.

15.3 Expedients econòmics.

15.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament.

15.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

15.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

15.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

15.8 Servei d'inspecció.

15.9 Arxiu i registre general.

15.10 Recursos humans.

15.11 Accessos als recursos informàtics.

15.12 Règim sancionador.

15.13 Accessos als serveis telemàtics.

—16 Serveis Territorials a l'Alt Pirineu i Aran.

16.1 Agendes de contactes i activitats.

16.2 Expedients administratius.

16.3 Expedients econòmics.

16.4 Terceres persones amb relació a l'activitat econòmica del Departament .

16.5 Registre públic en l'àmbit comercial, turístic i industrial.

16.6 Acreditacions, certificacions i formacions.

16.7 Borsa de treball en l'àmbit del turisme.

16.8 Servei d'inspecció.

16.9 Arxiu i registre general.

16.10 Recursos humans.

16.11 Accessos als recursos informàtics.

16.12 Règim sancionador.

16.13 Accessos als serveis telemàtics.

Article 2

Supressió de fitxers

Se suprimeixen els fitxers de l'Ordre TIC/343/2003, de 22 de juliol, per la qual es regulen els fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal en l'àmbit del Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme (DOGC núm. 3941, de 6.8.2003), en l'àmbit competencial del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa, que figuren a l'annex 2 d'aquesta Ordre i que són els següents:

Base de dades de formació.

Base de dades d'empreses.

Sistema d'informació d'expedients de procediment (diligències prèvies, procediment sancionador i recursos administratius).

Fitxer de sancions.

Base de dades del parc de vehicles.

Article 3

Normativa aplicable

Els fitxers que es creen i es regulen en aquesta Ordre són gestionats pel Departament d'Innovació, Universitats i Empresa i es regeixen per la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, la Llei 5/2002, de 19 d'abril, de l'Agència Catalana de Protecció de Dades, i la resta de normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR