DECRET 303/1983, de 7 de juliol, de reestructuració de la Direcció General de Seguretat Ciutadana i assignació de competències.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Decret |
Per tal d'aconseguir una major eficàcia en l'acompliment del que disposa l'article 13 de l'Estatut d'Autonomia, amb relació a tot el que fa referència a la seguretat ciutadana, la Policia autonòmica i la coordinació de les Policies locals, es fa necessària una reestructuració de la Direcció General de Seguretat Ciutadana.
Per això, en ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent, a proposta del Conseller de Governació i d'acord amb el Consell Executiu,
Decreto:
- La Direcció General de Seguretat
Ciutadana queda dividida en quatre àrees. Una d'elles depèn directament del Director General i les tres restants s'estructuren en les següents Subdireccions Generals:
1) Subdirecció General de Formació.
2) Subdirecció General de Policia Autonòmica.
3) Subdirecció General de Coordinació de Policies Locals.
- Directament del Director General en
dependran aquests Serveis:
-
Servei de Relacions Públiques i Gabinet Tècnic.
-
Servei Econòmico-administratiu.
-
Servei d'Inspecció.
- El Servei de Relacions Públiques i
Gabinet Tècnic tindrà cura de la incidència i imatge social i institucional, alhora que de l'assessorament tècnic en tot el que fa referència a les instal·lacions i béns mobles i immobles de la Direcció General. Aquest Servei comprendrà les Seccions següents:
1) Secció de Relacions Públiques.
2) Secció d'Assessorament Tècnic.
- Del Servei Econòmico-administratiu, que
portarà l'administració de tota la Direcció General, el control de les despeses (de subministrament, personal i parc mòbil) i del pressupost, en dependran d'aquestes Seccions:
1) Secció de Subministraments i Manteniment.
2) Secció de Pressupostos i Comptabilitat.
3) Secció de Personal i Coordinació Administrativa.
4) Secció de Parc Mòbil.
- El Servei d'Estudis de la Seguretat
Social haurà de recollir i classificar les dades sobre seguretat, tant les procedents dels medis públics com dels medis privats i comercials, la seva anàlisi i tractament. S'organitza en les seccions:
1) Secció de Documentació i Arxiu.
2) Secció Tècnica.
- El Servei d'Inspecció vetllarà pel recte
funcionament de tots els Serveis de la Direcció General.
- La Subdirecció General de Formació
s'organitza de...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba