ORDRE INT/235/2012, de 31 de juliol, sobre els negociats de la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Interior
Rango de LeyOrdre

Mitjançant el Decret 415/2011, de 13 de desembre, d’estructura de la funció policial de la Direcció General de la Policia, s’ha modificat profundament la Direcció General.

Mitjançat el Decret 58/2012, de 29 de maig, de reestructuració parcial de la Direcció General de la Policia, es reestructuren les unitats administratives de la Direcció General, adaptant-les a la nova estructura operativa i fent els ajustaments organitzatius necessaris per aprofundir en la racionalització i modernització de l’actuació de la policia de la Generalitat-mossos d’esquadra.

Escau ara reestructurar els negociats de la Direcció General de la Policia, adaptant-los a la nova estructura de la Direcció General, així com al context actual de crisi econòmica i restricció pressupostària de la despesa pública, amb l’objectiu últim de disposar d’una estructura més racional, simple, reduïda i eficient.

A més, s’ha de tenir en compte que, a partir del Decret 58/2012, de 29 de maig, el Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Nord s’estructura en una Secció de Recursos Humans i una Secció de Recursos Materials. Aquesta nova estructuració territorial implica una modificació profunda dels negociats dependents d’aquesta Regió Policial.

Per això, de conformitat amb el que disposen l’article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i els articles 39 i 40 de la Llei 13/2008, de 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern,

Ordeno:

Article 1

1.1 De la Secció de Recursos Humans del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Barcelona de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depèn:

El Negociat de Recursos Humans.

1.2 De la Secció de Recursos Materials del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Barcelona de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depèn:

El Negociat de Serveis Generals.

1.3 Del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Barcelona de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depenen els negociats de Coordinació Administrativa de cadascuna de les àrees bàsiques policials de Ciutat Vella, Eixample, Gràcia, Horta-Guinardó, les Corts, Nou Barris, Sant Andreu, Sant Martí, Sants-Montjuïc i Sarrià-Sant Gervasi i de l’Àrea Regional de Seguretat d’Edificis i Trasllats, de l’Àrea d’Investigació Criminal, de l’Àrea Regional de Recursos Operatius i de l’Àrea Regional d’Instrucció d’Atestats i Custòdia de Detinguts.

Article 2

2.1 De la Secció de Recursos Humans del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depèn:

El Negociat de Recursos Humans.

2.2 De la Secció de Recursos Materials del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depèn:

El Negociat de Serveis Generals.

2.3 Del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Sud de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depenen els negociats de Coordinació Administrativa de cadascuna de les àrees bàsiques policials de l’Hospitalet de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Esplugues de Llobregat, el Prat de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Martorell, el Garraf, l’Alt Penedès, Sant Boi de Llobregat i Gavà.

Article 3

3.1 De la Secció de Recursos Humans del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Nord de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depèn:

El Negociat de Recursos Humans.

3.2 De la Secció de Recursos Materials del Servei d’Administració de la Regió Policial Metropolitana Nord de la Subdirecció General d’Administració i Serveis en depenen:

a) El Negociat de Gestió Administrativa.

b) El Negociat de Gestió Logística.

c) El Negociat de Gestió Econòmica i Coordinació de Serveis.

3.3 Al Negociat de Gestió Administrativa li corresponen les funcions següents:

a) Gestionar el registre d’entrada i sortida de tota la documentació generada per la regió policial.

b) Donar suport administratiu a la gestió de les ordres judicials i de determinades denúncies a l’aplicació informàtica corresponent.

c) Gestionar i controlar el parc mòbil adscrit a la regió policial.

d) Gestionar els armariets i els armers de la regió policial.

e) Gestionar el manteniment i consum dels recursos policials, fotocopiadores, fax i destructores de paper.

f) Qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.

3.4 Al Negociat de Gestió Logística li corresponen les funcions següents:

a) Gestionar i controlar els subministraments de material i vestuari.

b) Gestionar els serveis de valisa i missatgeria.

c) Coordinar la gestió dels magatzems regionals i donar suport en l’inventari.

d) Coordinar i donar suport a la gestió de l’arxiu duta a terme a les diferents àrees bàsiques policials.

e) Dur a terme la gestió administrativa de les fitxes de clients d’hotels.

f) Diligenciar i distribuir els llibres operatius de les actuacions policials.

g) Qualsevol altra funció que se li encomani relacionada amb les anteriors.

3.5 Al Negociat de Gestió Econòmica i Coordinació de Serveis li corresponen les funcions següents:

a) Gestionar les tasques...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR