Decreto 212/2003, do 3 de abril, polo que se establece a estructura orgánica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais.

SecciónI. Disposicións Xerais
EmisorCONSELERÍA DE ASUNTOS SOCIAIS, EMPREGO E RELACIÓNS LABORAIS
Rango de LeyDecreto

Polo Decreto 8/2003, do 18 de xaneiro, estableceuse a estructura orgánica da Xunta de Galicia, fixándose despois polo Decreto 23/2003, do 20 de xaneiro, a estructura orgánica dos seus departamentos. No artigo 13 da devandita norma estableceuse a estructura orgánica básica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, sendo necesario o desenvolvemento dela ata o nivel de xefatura de servicio, distribuíndo as funcións asignadas de xeito que permita a máxima eficacia no servicio destas.

Na súa virtude, por proposta da conselleira de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, no uso das atribucións que lle confire a Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, con informe favorable das consellerías da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública e de Economía e Facenda e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do día tres de abril de dous mil tres,

DISPOÑO:

Artigo 1º

A Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais é o órgano da Administración autonómica ó que lle corresponde, de acordo co establecido no Estatuto de autonomía de Galicia e nos termos sinalados pola Constitución española, o exercicio das competencias e funcións en materia de política de servicios sociais, sen prexuízo das competencias expresamente atribuídas a outras consellerías, políticas activas de emprego, política laboral, relacións laborais, seguridade e saúde laboral e cooperativas, sen prexuízo tamén das competencias doutras consellerías nesta materia.

Artigo 2º

A Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, para o cumprimento das súas funcións contará, coa seguinte estructura orgánica:

  1. O/A conselleiro/a.

  2. Secretaría Xeral.

  3. Dirección Xeral do Maior e de Persoas con Discapacidade.

  4. Dirección Xeral de Servicios Comunitarios e Inclusión Social.

  5. Dirección Xeral de Promoción do Emprego.

  6. Dirección Xeral de Formación e Colocación.

  7. Dirección Xeral de Relacións Laborais.

  8. Delegacións provinciais.

  9. O/A conselleiro/a.

Artigo 3º

O/A conselleiro/a de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais é a superior autoridade da consellería e con tal carácter desempeña e exerce as atribucións que lle confire a Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, reformada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro e pola Lei 7/2002, do 27 de decembro, de medidas fiscais e de réxime administrativo.

  1. Secretaría Xeral.

Artigo 4º

Un.-A Secretaría Xeral exercerá as funcións e competencias establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, en relación con tódalas unidades e servicios dependentes da Consellería de Asuntos

Sociais, a inspección dos servicios e dos centros e organismos dependentes ou adscritos a ela, sen prexuízo das competencias que lle correspondan á Inspección Xeral de Servicios da Consellería da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública, a imposición de sancións por comisión de faltas graves previstas na Lei 4/1993, do 14 de abril, a coordinación das publicacións editadas pola consellería, así como as funcións relativas á xestión do programa estatístico anual da consellería considerada no Plan Galego de Estatística sen prexuízo das competencias do Instituto Galego de Estatística, a coordinación do sistema de xestión de procedementos administrativos competencia desta consellería, así como as que lle atribúa a normativa en vigor e as que lle sexan singular ou especialmente encomendadas por delegación do/da titular da consellería.

Dous.-A Secretaría Xeral, para o exercicio das súas competencias, estructúrase nas seguintes unidades:

  1. Vicesecretaría Xeral.

    Con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as funcións de prestar asistencia ó/á secretario/a xeral en cantos asuntos lle encomende, así como a súa suplencia en caso de enfermidade, ausencia ou vacante.

    É a unidade encargada de elabora-lo borrador do anteproxecto de orzamentos da consellería e o seu seguimento e control, a tramitación dos expedientes de gasto, a tramitación e xestión dos expedientes de contratación, a elaboración do plan de necesidades de obras e equipamentos das distintas unidades e centros da consellería, así como a coordinación da súa execución e velar pola correcta implantación dos sistemas de información dentro da consellería.

    Así mesmo, é a unidade encargada da xestión do rexistro de entidades prestadoras de servicios sociais, a xestión dos expedientes de autorización de centros de servicios sociais, a xestión do procedemento de inclusión das entidades no programa do cheque asistencial, a inspección e control do funcionamento dos centros, servicios e programas, así como do protectorado das fundacións de interese galego e aquelas outras funcións que por razón da súa competencia lle sexan encomendadas polo secretario xeral.

    Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servicio, coas seguintes unidades:

    1.1. Servicio de Xestión Económica e Contratación.

    Correspóndenlle as seguintes funcións:

    -A execución, a coordinación, o seguimento e o control do orzamento, así como a proposta e xestión das súas modificacións.

    -A tramitación económico-administrativa dos expedientes de gasto e propostas de pagamentos.

    -A elaboración das instruccións necesarias para que os centros de gasto efectúen unha correcta xestión económica, acorde coa normativa vixente.

    -Calquera outra función relativa á xestión económica ou orzamentaria.

    -A xestión dos expedientes de contratación administrativa que sexan competencia da consellería, cando se trate de obras, xestión de servicios públicos, subministracións, consultorias e asistencias ou calquera outra figura contractual análoga.

    -Seguimento e control da execución de tódolos contratos.

    -Convenios de colaboración con outros entes públicos en materia de investimento.

    1.2. Servicio de Informática.

    Corresponderanlle o exercicio das seguintes funcións:

    -Planificar, impulsar e mecaniza-los sistemas de información da consellería.

    -Estudio, seguimento, informe e, se é o caso, proposta sobre plans xerais de informatización.

    -Coordinación, supervisión, apoio e asesoramento técnico sobre os plans de informatización.

    -Xestiona-las bases de datos, redes e sistemas informáticos.

    -Velar polo cumprimento da normativa sobre tratamento de datos de carácter persoal.

    -Calquera outra función relativa a sistemas ou procesos informáticos da consellería.

    O desenvolvemento destas funcións realizarase sen prexuízo das competencias que, en materia informática, ten atribuídas a Consellería da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública.

    1.3. Servicio de Autorización de Centros.

    Correspóndenlle respecto das entidades, centros e servicios sociais do ámbito competencial da consellería as seguintes funcións:

    -A tramitación dos expedientes relativos ó rexistro de entidades prestadoras de servicios sociais, no ámbito competencial da consellería.

    -A xestión dos expedientes de autorización, creación, modificación substancial e concesión do permiso de inicio de actividades dos centros de servicios sociais.

    -A xestión dos expedientes de inclusión das entidades prestadoras de servicios sociais no programa de atención a persoas maiores dependentes a través do cheque asistencial.

    -O exercicio das funcións que a consellería teña encomendadas en relación coas fundacións de interese galego, sobre as que lle corresponda exerce-lo protectorado.

    1.4. Servicio de Inspección de Servicios Sociais.

    Correspóndenlle, respecto das entidades, centros e servicios sociais do ámbito competencial da consellería as seguintes funcións:

    -Velar polo cumprimento da normativa vixente en materia de servicios sociais e, en especial, polo respecto dos dereitos dos usuarios de servicios sociais, previstos no artigo 34 e seguintes da Lei 4/1993 e levar a cabo a tramitación das iniciativas e reclamacións dos usuarios, así como propoñe-la adopción das medidas necesarias para corrixi-las deficiencias detectadas.

    -Asegura-la calidade das prestacións mediante a verificación do cumprimento das condicións funcionais e materiais dos centros, servicios e programas de servicios sociais.

    -O exercicio da potestade sancionadora.

    -A inspección e control do funcionamento dos centros, servicios e programas.

    -Elabora-lo plan de inspección dos programas e centros de servicios sociais.

    -Coordina-las funcións, en materia de inspección, coas delegacións provinciais para o desenvolvemento do plan de inspección.

    -Colaborar cos órganos e entidades competentes en materia de servicios sociais dos diferentes ámbitos territoriais, mediante a elaboración de informes ou a achega de datos para mellora-la regulación, planificación e xestión dos centros sociais.

    -Controla-lo cumprimento dos niveis de calidade propoñendo plans de mellora dos servicios e realizando as tarefas de supervisión e auditoría interna do grao de implantación do sistema de calidade en centros de servicios sociais públicos.

  2. Subdirección Xeral de Persoal e Coordinación Administrativa.

    É a unidade encargada da coordinación dos servicios de carácter xeral, xestión de persoal da consellería, a dirección e coordinación dos asuntos de réxime interno e racionalización administrativa dos servicios de carácter xeral, organización do rexistro xeral e velar polo sistema de xestión dos procedementos administrativos e outros asuntos que lle atribúa o/a secretario/a xeral.

    Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servicio, coas seguintes unidades:

    2.1. Servicio de Persoal.

    Corresponderanlle as seguintes funcións:

    -A tramitación dos expedientes administrativos relativos ó persoal funcionario e laboral dependente da consellería, a súa custodia e arquivo.

    -A xestión e tramitación da nómina.

    -A elaboración e actualización da relación de postos de traballo do...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR