Decreto 212/2003, do 3 de abril, polo que se establece a estructura orgánica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais.
Sección | I. Disposicións Xerais |
Emisor | CONSELERÍA DE ASUNTOS SOCIAIS, EMPREGO E RELACIÓNS LABORAIS |
Rango de Ley | Decreto |
Polo Decreto 8/2003, do 18 de xaneiro, estableceuse a estructura orgánica da Xunta de Galicia, fixándose despois polo Decreto 23/2003, do 20 de xaneiro, a estructura orgánica dos seus departamentos. No artigo 13 da devandita norma estableceuse a estructura orgánica básica da Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, sendo necesario o desenvolvemento dela ata o nivel de xefatura de servicio, distribuíndo as funcións asignadas de xeito que permita a máxima eficacia no servicio destas.
Na súa virtude, por proposta da conselleira de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, no uso das atribucións que lle confire a Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, con informe favorable das consellerías da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública e de Economía e Facenda e logo de deliberación do Consello da Xunta de Galicia, na súa reunión do día tres de abril de dous mil tres,
DISPOÑO:
A Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais é o órgano da Administración autonómica ó que lle corresponde, de acordo co establecido no Estatuto de autonomía de Galicia e nos termos sinalados pola Constitución española, o exercicio das competencias e funcións en materia de política de servicios sociais, sen prexuízo das competencias expresamente atribuídas a outras consellerías, políticas activas de emprego, política laboral, relacións laborais, seguridade e saúde laboral e cooperativas, sen prexuízo tamén das competencias doutras consellerías nesta materia.
A Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, para o cumprimento das súas funcións contará, coa seguinte estructura orgánica:
-
O/A conselleiro/a.
-
Secretaría Xeral.
-
Dirección Xeral do Maior e de Persoas con Discapacidade.
-
Dirección Xeral de Servicios Comunitarios e Inclusión Social.
-
Dirección Xeral de Promoción do Emprego.
-
Dirección Xeral de Formación e Colocación.
-
Dirección Xeral de Relacións Laborais.
-
Delegacións provinciais.
-
O/A conselleiro/a.
O/A conselleiro/a de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais é a superior autoridade da consellería e con tal carácter desempeña e exerce as atribucións que lle confire a Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta e do seu presidente, reformada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro e pola Lei 7/2002, do 27 de decembro, de medidas fiscais e de réxime administrativo.
-
Secretaría Xeral.
Un.-A Secretaría Xeral exercerá as funcións e competencias establecidas no Decreto 119/1982, do 5 de outubro, en relación con tódalas unidades e servicios dependentes da Consellería de Asuntos
Sociais, a inspección dos servicios e dos centros e organismos dependentes ou adscritos a ela, sen prexuízo das competencias que lle correspondan á Inspección Xeral de Servicios da Consellería da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública, a imposición de sancións por comisión de faltas graves previstas na Lei 4/1993, do 14 de abril, a coordinación das publicacións editadas pola consellería, así como as funcións relativas á xestión do programa estatístico anual da consellería considerada no Plan Galego de Estatística sen prexuízo das competencias do Instituto Galego de Estatística, a coordinación do sistema de xestión de procedementos administrativos competencia desta consellería, así como as que lle atribúa a normativa en vigor e as que lle sexan singular ou especialmente encomendadas por delegación do/da titular da consellería.
Dous.-A Secretaría Xeral, para o exercicio das súas competencias, estructúrase nas seguintes unidades:
-
Vicesecretaría Xeral.
Con nivel orgánico de subdirección xeral, exercerá as funcións de prestar asistencia ó/á secretario/a xeral en cantos asuntos lle encomende, así como a súa suplencia en caso de enfermidade, ausencia ou vacante.
É a unidade encargada de elabora-lo borrador do anteproxecto de orzamentos da consellería e o seu seguimento e control, a tramitación dos expedientes de gasto, a tramitación e xestión dos expedientes de contratación, a elaboración do plan de necesidades de obras e equipamentos das distintas unidades e centros da consellería, así como a coordinación da súa execución e velar pola correcta implantación dos sistemas de información dentro da consellería.
Así mesmo, é a unidade encargada da xestión do rexistro de entidades prestadoras de servicios sociais, a xestión dos expedientes de autorización de centros de servicios sociais, a xestión do procedemento de inclusión das entidades no programa do cheque asistencial, a inspección e control do funcionamento dos centros, servicios e programas, así como do protectorado das fundacións de interese galego e aquelas outras funcións que por razón da súa competencia lle sexan encomendadas polo secretario xeral.
Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servicio, coas seguintes unidades:
1.1. Servicio de Xestión Económica e Contratación.
Correspóndenlle as seguintes funcións:
-A execución, a coordinación, o seguimento e o control do orzamento, así como a proposta e xestión das súas modificacións.
-A tramitación económico-administrativa dos expedientes de gasto e propostas de pagamentos.
-A elaboración das instruccións necesarias para que os centros de gasto efectúen unha correcta xestión económica, acorde coa normativa vixente.
-Calquera outra función relativa á xestión económica ou orzamentaria.
-A xestión dos expedientes de contratación administrativa que sexan competencia da consellería, cando se trate de obras, xestión de servicios públicos, subministracións, consultorias e asistencias ou calquera outra figura contractual análoga.
-Seguimento e control da execución de tódolos contratos.
-Convenios de colaboración con outros entes públicos en materia de investimento.
1.2. Servicio de Informática.
Corresponderanlle o exercicio das seguintes funcións:
-Planificar, impulsar e mecaniza-los sistemas de información da consellería.
-Estudio, seguimento, informe e, se é o caso, proposta sobre plans xerais de informatización.
-Coordinación, supervisión, apoio e asesoramento técnico sobre os plans de informatización.
-Xestiona-las bases de datos, redes e sistemas informáticos.
-Velar polo cumprimento da normativa sobre tratamento de datos de carácter persoal.
-Calquera outra función relativa a sistemas ou procesos informáticos da consellería.
O desenvolvemento destas funcións realizarase sen prexuízo das competencias que, en materia informática, ten atribuídas a Consellería da Presidencia, Relacións Institucionais e Administración Pública.
1.3. Servicio de Autorización de Centros.
Correspóndenlle respecto das entidades, centros e servicios sociais do ámbito competencial da consellería as seguintes funcións:
-A tramitación dos expedientes relativos ó rexistro de entidades prestadoras de servicios sociais, no ámbito competencial da consellería.
-A xestión dos expedientes de autorización, creación, modificación substancial e concesión do permiso de inicio de actividades dos centros de servicios sociais.
-A xestión dos expedientes de inclusión das entidades prestadoras de servicios sociais no programa de atención a persoas maiores dependentes a través do cheque asistencial.
-O exercicio das funcións que a consellería teña encomendadas en relación coas fundacións de interese galego, sobre as que lle corresponda exerce-lo protectorado.
1.4. Servicio de Inspección de Servicios Sociais.
Correspóndenlle, respecto das entidades, centros e servicios sociais do ámbito competencial da consellería as seguintes funcións:
-Velar polo cumprimento da normativa vixente en materia de servicios sociais e, en especial, polo respecto dos dereitos dos usuarios de servicios sociais, previstos no artigo 34 e seguintes da Lei 4/1993 e levar a cabo a tramitación das iniciativas e reclamacións dos usuarios, así como propoñe-la adopción das medidas necesarias para corrixi-las deficiencias detectadas.
-Asegura-la calidade das prestacións mediante a verificación do cumprimento das condicións funcionais e materiais dos centros, servicios e programas de servicios sociais.
-O exercicio da potestade sancionadora.
-A inspección e control do funcionamento dos centros, servicios e programas.
-Elabora-lo plan de inspección dos programas e centros de servicios sociais.
-Coordina-las funcións, en materia de inspección, coas delegacións provinciais para o desenvolvemento do plan de inspección.
-Colaborar cos órganos e entidades competentes en materia de servicios sociais dos diferentes ámbitos territoriais, mediante a elaboración de informes ou a achega de datos para mellora-la regulación, planificación e xestión dos centros sociais.
-Controla-lo cumprimento dos niveis de calidade propoñendo plans de mellora dos servicios e realizando as tarefas de supervisión e auditoría interna do grao de implantación do sistema de calidade en centros de servicios sociais públicos.
-
Subdirección Xeral de Persoal e Coordinación Administrativa.
É a unidade encargada da coordinación dos servicios de carácter xeral, xestión de persoal da consellería, a dirección e coordinación dos asuntos de réxime interno e racionalización administrativa dos servicios de carácter xeral, organización do rexistro xeral e velar polo sistema de xestión dos procedementos administrativos e outros asuntos que lle atribúa o/a secretario/a xeral.
Para o desenvolvemento das súas funcións contará, con nivel orgánico de servicio, coas seguintes unidades:
2.1. Servicio de Persoal.
Corresponderanlle as seguintes funcións:
-A tramitación dos expedientes administrativos relativos ó persoal funcionario e laboral dependente da consellería, a súa custodia e arquivo.
-A xestión e tramitación da nómina.
-A elaboración e actualización da relación de postos de traballo do...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba