RESOLUCIÓ GAP/2297/2008, de 8 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració del Departament Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/08).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/2297/2008, de 8 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració del Departament Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/08).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de cap del Servei de Processos Selectius.

El lloc esmentat consta a la relació de llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de cap del Servei de Processos Selectius de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre mitjà determinat per la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades hi poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 8 de juliol de 2008

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: Servei de Processos Selectius.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.

Complement específic: 31.056,96 euros.

Horari: dedicació especial.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: tots els cossos i totes les escales d'administració general i especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general i cossos especials del grup A.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Preveure, elaborar i gestionar les convocatòries de selecció de personal que són competència de la Direcció General de Funció Pública (DGFP) d'acord amb l'oferta pública d'ocupació i la normativa vigent, i convocar i ajudar els tribunals o òrgans tècnics de selecció en la seva tasca per garantir l'accés a la funció pública a l'Administració de la Generalitat d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Elaborar, sota les directrius de la Subdirecció General, la previsió de les diferents convocatòries i fer-ne el seguiment.

  2. Determinar els paràmetres per elaborar les bases de les convocatòries dels processos selectius.

  3. Gestionar les diferents fases del procés selectiu fins a la seva resolució i tramitar els expedients de nomenament de funcionaris.

  4. Facilitar suport tècnic i material als tribunals i als òrgans tècnics de selecció en el desenvolupament dels processos selectius per accedir a la funció pública, sens perjudici de les funcions pròpies de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

  5. Elaborar els criteris orientatius i la planificació per a l'actuació uniforme dels tribunals o òrgans tècnics de selecció de personal pel que fa a la interpretació de les bases de les convocatòries, sens perjudici de la garantia de discrecionalitat tècnica d'aquests òrgans en el desenvolupament de les proves.

  6. Elaborar temaris i altres materials de suport per a la preparació de les proves selectives i coordinar-ne la publicació.

  7. Impulsar i coordinar les actuacions relatives als sistemes de gestió de la qualitat dels processos selectius.

  8. Qualsevol altra funció d'una naturalesa anàloga que se li encomani.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Elaborar el calendari i fer el seguiment de les convocatòries de conformitat amb els calendaris establerts.

    2. Determinar els paràmetres bàsics de la fase d'oposició i de concurs de les convocatòries de conformitat amb la normativa i les necessitats de selecció.

    3. Constituir els òrgans tècnics de selecció i donar-los suport tècnic i logístic en la preparació de les proves i l'avaluació de mèrits.

    4. Gestionar les assistències i incidències dels membres dels òrgans tècnics de selecció i avaluar-ne l'actuació.

    5. Avaluar el resultat i el desenvolupament de les convocatòries amb els membres dels òrgans tècnics de selecció.

    6. Elaborar i traslladar als tribunals o òrgans tècnics de selecció els criteris orientatius per a l'actuació uniforme i conforme als...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR