Els drets d'accés de la ciutadania en l'estat d'alarma i l'administració digital

AutorRuth Molina Chércoles
CargoResponsable d'Estudis Direcció General d'Administració Digital
Páginas82-86
82
noves tecnologies
Una de les lliçons que ens ha deixat la pandèmia de la COVID-19 i     
             L
        tzació dels serveis i també de capacitat
per innovar i donar solucions, en el temps mínim possible, a situacions administratives fins ara
 L            
digital, una n            
              
N           les Lleis 39/2015 i 40/2015 electrònica,
          
 D       A   G   
avenços en el seu desplegament que, tanmateix, evoluciona de forma progressiva però desigual.
P   A   G          
             roblemàtiques esdevingudes.
E   A   G         
D G A D        
una visió transversal, donant suport jur         
   L            
           isió jurídi ca, la transversalitat és la clau de
     
P      
electrònic és ja el canal habitual en la
comunicació de molts col·lectius amb la
seva administració, però també cal
considerar que la tramitació electrònica és
únicament una opció per a una part de la
ciutadania. Aquest últim col·lectiu és el
conformat per les persones físiques a les
     LPAC   
dret a triar el canal de comunicació i, per
     
     
relacions amb les administracions
 E              
usuàries de serveis de forma esporàdica, o que habitualment tenen contacte presencial amb serveis
          L   
       
Els drets d’accés de la ciutadania en l’estat d’alarma
i l’administració digital

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR