DECRET 282/1980, d'1 de desembre, que desenvolupa l'estructura orgànica del Departament d'Ensenyament.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament D'Educacio
Rango de LeyDecret

Pel Decret 232/1980, de 18 de novembre, es va estructurar orgànicament el Departament d'Ensenyament.

Atès el volum de les funcions encomanades als diferents òrgans del Departament, correspon procedir immediatament a llur desplegament orgànic fins al nivell de Seccions, amb la finalitat d'assumir-ne l'exercici amb la millor eficàcia.

Vist el que disposa el susdit Decret 232/1980, de 18 de novembre, segons l'article segon del Decret de 18 de setembre de 1978, sobre organització i competència dels òrgans dels Departaments, i d'acord amb el que estableixen els articles 11 b) i 13 b) del Reglament de Règim Interior de la Generalitat de Catalunya, aprovat per Decret de 18 de març de 1978, a proposta del Conseller d'Ensenyament i d'acord amb el Consell Executiu,

Decreto:

Article primer

- La Secretaria General Tècnica

s'estructura en els Serveis següents:

1) Servei Legislatiu i Jurídic.

2) Gabinet Tècnic.

3) Secretaria Administrativa.

Article segon 1

Corresponen al Servei Legislatiu i.

Jurídic l'estudi i tramitació de les disposicions de caràcter general que correspongui dictar o programar als òrgans dels Departaments; l'arxiu dels expedients; la tramitació dels assumptes referents al Consell Executiu; els estudis i informes dels projectes d'altres Departaments que hagin d'elevar-se al Consell Executiu; la coordinació de la publicació de tota mena de disposicions i actes administratius que hagin de ser publicats al Diari Oficial de la Generalitat; la tramitació, estudi i proposta de resolució dels recursos contra resolucions emanades del Departament, la preparació i actualització de compilacions i refoses de les disposicions legals del Departament; la recollida de legislació d'interès per a l'administració educativa i el seguiment de l'activitat parlamentària; l'elaboració dels projectes de reforma de l'estructura organitzativa del Departament; l'assessorament permanent al Secretari General Tècnic, a les Direccions Generals i a altres organismes del Departament, especialment en tot el que faci referència a aspectes jurídics, i altres tasques que li puguin ésser assignades per ordre del Conseller. 2. El Servei Legislatiu i Jurídic comprèn les Seccions següents:

1) Secció de Disposicions Generals.

2) Secció de Coordinació Legislativa.

3) Secció de Recursos.

Article tercer 1

Corresponen al Gabinet Tècnic la.

coordinació dels treballs que es realitzin en els Gabinets d'Ordenació Educativa de les Direccions Generals d'Ensenyament Primari i Ensenyaments Secundaris i Professionals i la Secció d'Ordenació de la Direcció General d'Ensenyament Universitari; la gestió administrativa de l'autorització dels llibres de text i material didàctic en els centres d'ensenyament; la tramitació de les intitulacions que corresponguin al Departament d'Ensenyament; l'elaboració d'informes, dictàmens i estudis relacionats amb l'administració educativa, així com la coordinació dels estudis que sobre aquesta matèria duguin a terme les diferents Direccions Generals i altres organismes del Departament i organismes col·laboradors externs; l'elaboració de les estadístiques del Departament; la reunió, l'anàlisi i ordenació de la documentació nacional i internacional que sigui d'interès per a l'administració educativa i per al Departament; la gestió i el control de la biblioteca; la realització, coordinació i difusió de totes les publicacions que realitzi el Departament; l'assessorament permanent al Secretari General Tècnic, a les Direccions Generals i a altres organismes del Departament, i altres tasques que li puguin ésser assignades per ordre del Conseller. 2. El Gabinet Tècnic comprèn les Seccions següents:

1) Secció d'Estudis.

2) Secció de Llibres de Text i Intitulacions.

3) Secció d'Informació i Documentació.

4) Secció de Publicacions.

Article quart 1

Corresponen a la Secretaria.

Administrativa el Règim Interior del Departament; el registre i l'arxiu; la gestió del personal dels Serveis Centrals del Departament, en especial l'execució de les decisions sobre persones i nomenaments, redacció de contractes, concessió de llicències, permisos, excedències, tramitació d'altes i baixes; la gestió de la pagadoria; la gestió de la intendència general; locals, manteniment, material, adquisicions, inventari, etc.; la informació al públic, la relació administrativa amb les Delegacions Territorials del Departament, i altres tasques que li puguin ésser encomanades per ordre del Conseller. 2. La Secretaria administrativa comprèn les SEccions següents:

1) Secció de Règim Interior.

2) Secció de Personal dels Serveis Centrals.

3) Secció d'Intendència General.

Article cinquè

- A la Secretaria General Tècnica

s'adscriurà la Inspecció General de Serveis, amb nivell orgànic de Servei.

Article sisè

- La Direcció General de Programació i

Serveis Generals s'estructura en els Serveis següents:

1) Servei de Planificació i Programació.

2) Servei de Contractacions i Patrimoni.

3) Servei de Projectes i Construccions.

4) Servei de Personal.

5) Servei de Pressupostos i Gestió Financera.

Article setè 1

Corresponen al Servei de Planificació.

i Programació, creat pel Decret 180/1980, de 4 d'octubre, l'elaboració de les previsions econòmiques lligades al desenvolupament...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR