Decret de la presidència del Consell Insular de Menorca núm. 70/2020 de 10 de març, relatiu a la modificació de l’horari del Registre General del Consell Insular de Menorca durant l’any 2020

SecciónIII. Altres disposicions i actes administratius
EmisorCONSELL INSULAR DE MENORCA
Rango de LeyDecret

El Consell Insular de Menorca compta amb quatre punts de registre d'entrada de documents, dos dels quals depenen del Departament de Serveis Generals (Servei d'Atenció Ciutadana - SAC) i dos del Departament de Medi Ambient i Reserva de Biosfera (Sa Granja i Sa Roqueta).

Des de l'any 2002 es va ampliar l'horari del Registre General a les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana per oferir un horari d'atenció ampli, en dues franges horàries de matí i capvespre, el qual s'ha anat adaptant a la demanda de la ciutadania fins avui.

Durant l'estiu i les festes de Nadal, a l'efecte de poder oferir un bon servei d'atenció ciutadana en la franja horària de matins, que és quan hi ha més afluència de ciutadans i per motius d'organització interna dels permisos i llicències dels treballadors, l'horari d'atenció i per tant del registre d'entrada és de matins.

El Decret de Presidència 2020/PRES/0000007, de 8 de gener de 2020, estableix l'horari del Registre General del Consell Insular de Menorca per a l'any 2020.

No obstant això, una part important de la ciutadania té un horari laboral en jornada partida i en molts casos no li és possible conciliar-lo amb l'horari del Registre General del CIM, un problema que altres administracions públiques han aconseguit superar oferint una atenció ininterrompuda que abasta la franja de migdia.

D'acord amb l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, qualsevol persona pot presentar documents tant al registre electrònic de l'Administració o organisme al qual s'adrecin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes als quals es refereix l'article 2.1, a les oficines de Correus, a les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger, a les oficines d'assistència en matèria de registres o a qualsevol altra que estableixin les disposicions vigents.

L'article 158.4 del Reglament orgànic del Consell Insular de Menorca estableix que correspon a la Presidència d'aquest Consell Insular disposar tot allò que faci referència a l'organització i el funcionament del Registre General, inclosa la definició del seu horari de funcionament;

De conformitat amb les atribucions que em confereix l'article 158.4 del Reglament orgànic del Consell Insular de Menorca,

PRIMER.- Establir el següent horari del Registre General del Consell Insular de Menorca, des del dia 16 de març fins al dia 31 de maig de 2020 i des del dia 28...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR