DECRET 306/1994, de 16 de novembre, de reestructuració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Decret |
L'estructura i les funcions de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya es regulen en el Decret 290/1990. Les necessitats organitzatives que s'han anat palesant en els darrers anys fan necessària una modificació de l'estructura orgànica de l'Escola i la redifinició de funcions d'alguns òrgans d'aquesta, per tal d'adequar-se a les noves polítiques de personal pel que fa a la selecció i a la formació. D'altra banda, les mesures de contenció de la despesa i de reducció de publicació de relacions de llocs de treball permeten i fan necessària una selecció i una formació molt més acurades i orientades a llocs de treball concrets.
Per tant, a proposta de la consellera de Governació i d'acord amb el Govern,
Decreto:
Depèn directament del director de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya la Subdirecció General de l'Escola.
Corresponen a la Subdirecció General de l'Escola les funcions següents:
-
Cooperar amb el/la director/a de l'Escola en l'exercici de les funcions de gestió, direcció dels seus serveis i del personal, representació de l'Escola i substituir-lo/la si és necessari.
-
Dirigir i coordinar les activitats de les unitats que en depenen.
-
Realitzar les tasques de planificació, direcció i control de les activitats que hagi d'exercir l'Escola en l'àmbit de l'estudi i la difusió de les matèries relatives a l'administració i a la funció pública.
-
Qualsevol altra funció que li encomani el/la director/a de l'Escola.
De la Subdirecció General de l'Escola en depenen les unitats següents:
-
El Servei de Selecció.
-
El Servei de Formació.
-
El Servei de Gestió Administrativa.
-
La Secció d'Estudis i Documentació.
-
La Secció de Publicacions.
4.1 Corresponen al Servei de Selecció les funcions següents:
-
Dur a terme l'estudi i la recerca de metodologies en l'àmbit de la selecció.
-
Difondre i promoure les noves metodologies de selecció en els processos selectius per accedir a les administracions públiques de Catalunya.
-
Definir i executar processos selectius que s'adeqüin a les necessitats organitzatives de l'Administració i als perfils professionals dels llocs de treball.
-
Proporcionar el suport logístic i l'assessorament necessari als tribunals de selecció.
-
Avaluar i dur a terme el seguiment de l'adequació...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba