DECRET 4/1997, de 7 de gener, pel qual es regula l'organització del Consell Audiovisual de Catalunya.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyDecret

La Llei 8/1996, de 5 de juliol, de regulació de la programació audiovisual distribuïda per cable, creà el Consell Audiovisual de Catalunya, òrgan assessor i consultiu del Govern de la Generalitat i del Parlament de Catalunya.

Sens perjudici de la disposició que reguli el funcionament de l'esmentat Consell, resulta també necessari establir l'organització funcional que li hagi de donar suport.

Per tot això, a proposta del conseller de la Presidència i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

El Consell Audiovisual de Catalunya s'organitza en l'Àrea de Secretaria i l'Àrea de Documentació, Estudis i Difusió, coordinades pel president del Consell, al qual li correspon la direcció del personal de suport adscrit a aquest.

Article 2

L'Àrea de Secretaria actua sota la responsabilitat del secretari del Consell, i té assignades les funcions següents:

  1. La tramitació dels recursos econòmics i de personal adscrits a l'organisme.

  2. La redacció de les actes de les reunions i el lliurament dels certificats. En les actes s'ha de reflectir la relació dels assistents, la descripció succinta de les qüestions debatudes, les incidències, les conclusions i els acords adoptats.

  3. La preparació i tramitació de les convocatòries de les reunions del Consell.

Article 3

L'Àrea de Documentació, Estudis i Difusió té les atribucions següents:

  1. El seguiment de la programació, de la publicitat, i el control i l'estadística de l'ús del català en els mitjans audiovisuals, i la comunicació als òrgans competents de les presumptes infraccions que es detectin. Així mateix, podrà proposar les mesures que es considerin escaients.

  2. L'elaboració d'informes relatius a aspectes tecnològics, sociològics, estadístics, econòmics i de concentració dels mitjans audiovisuals, i el manteniment i l'arxiu de tota la informació i la documentació del Consell.

  3. La difusió dels acords i els treballs del Consell als mitjans de comunicació i a la societat en general, mitjançant comunicats, butlletins, dossiers, conferències, jornades o qualsevol altre instrument i, en el seu cas, la gestió de les publicacions.

  4. Vehicular les queixes i els suggeriments dels usuaris dels mitjans...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR