RESOLUCIÓ GAP/1063/2006, de 7 d'abril, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/009/06).

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/1063/2006, de 7 d'abril, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/009/06).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.

L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/009/06), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al Registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Via Laietana, 14, 08003 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Doctor Ferran, 6-8, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 7 d'abril de 2006

P. D. (Resolució GAP/618/2004, DOGC de 19.3.2004)

Ramon Llorens i Ibarz

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 16.

Complement específic: 5.609,16 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: C.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos administratiu de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Dur a terme la gestió administrativa de les actuacions a realitzar en el Servei de Règim Interior del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del superior jeràrquic i la normativa aplicable, per tal de donar-li suport i vetllar pel funcionament correcte de les diferents àrees del Servei.

4.2 Finalitats/funcions:

a) Tramita i fa el seguiment de totes les propostes d'actuació del capítol VI del pressupost del Departament i de la despesa de lloguers i manteniment de les instal·lacions previstes al capítol II.

b) Gestiona el subministrament del mobiliari de les diferents unitats directives del Departament.

c) Gestiona i coordina les peticions de reserva de sales.

d) Dóna suport administratiu a les diferents àrees del Servei de Règim Interior.

e) Coordina i fa el seguiment de la neteja de les instal·lacions.

4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  1. Rep les peticions de mobiliari de totes les unitats directives del Departament.

  2. Es posa en contacte amb els proveïdors per tal de fixar o concretar i programar terminis de lliurament de mobles pendents de subministrament, el pressupost i l'execució de serveis.

  3. Tramita les peticions de mobiliari en el programa de subministraments d'acord amb les necessitats de les diferents unitats directives del Departament.

  4. Controla el lliurament del mobiliari demanat als proveïdors dins els terminis establerts.

  5. Elabora els informes proposta i les propostes d'actuació a realitzar en les diferents unitats directives del Departament pel que fa a inversions en edificis, adquisició de maquinària, instal·lacions, utillatge, inversió en mobiliari i estris (capítol VI del pressupost).

  6. Rep i controla les factures generades pel que fa als capítols II i VI perquè siguin comptabilitzades pel cap del Servei i posteriorment trameses al Servei de Gestió Econòmica.

  7. Rep i centralitza les propostes que afecten la part de la gestió de personal del Servei pel que fa als permisos i llicències, baixes per incapacitat temporal, vacances i altres.

  8. Fa tasques de suport als responsables de les diferents àrees del Servei: parc mòbil, manteniment, registre, arxiu i biblioteca.

  9. Fa el manteniment de l'arxiu del Servei.

  10. Rep les peticions de reserva de les sales del Departament, les anota a l'agenda i les respon.

  11. Participa activament en els procediments de contractació dels...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR