RESOLUCIÓ GRI/2255/2003, de 8 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/018/03).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCI”

GRI/2255/2003, de 8 de juliol, de convocatÚria de concurs especÌfic de mËrits i capacitats per a la provisiÛ d'un lloc singular a la DirecciÛ de Serveis del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals (convocatÚria de provisiÛ n˙m. GO/018/03).

Al Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de responsable de GestiÛ Patrimonial de la DirecciÛ de Serveis.

L'esmentat lloc consta a la vigent relaciÛ dels llocs de treball del personal funcionari de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya i la descripciÛ del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organitzaciÛ del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals.

En conseq¸Ëncia, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisiÛ de llocs de treball i promociÛ professional dels funcionaris de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la IntervenciÛ Delegada,

Resolc:

.1††Convocar concurs especÌfic de mËrits i capacitats per a la provisiÛ d'un lloc de responsable de GestiÛ Patrimonial de la DirecciÛ de Serveis del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals (convocatÚria de provisiÛ n˙m. GO/018/03), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta ResoluciÛ.

.2††Aprovar les bases de la convocatÚria que figuren a l'annex 2 d'aquesta ResoluciÛ.

.3††Les sol∑licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26 de Barcelona) en el termini de quinze dies h‡bils a comptar des de l'endem‡ de la publicaciÛ d'aquesta ResoluciÛ al DOGC.

Contra aquesta ResoluciÛ, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposiciÛ davant la secret‡ria general del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endem‡ de la seva publicaciÛ, o bÈ recurs contenciÛs administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endem‡ de la seva publicaciÛ.

Barcelona, 8 de juliol de 2003

P. D. (ResoluciÛ de 7.5.2002, DOGC de 21.5.2002)

M.†¿ngels Barbar‡ i Fondevila

Secret‡ria general

Annex 1

DescripciÛ del lloc de treball

.1††CaracterÌstiques del lloc de treball

IdentificaciÛ del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: responsable de GestiÛ Patrimonial.

Departament: GovernaciÛ i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: DirecciÛ de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 20.

Complement especÌfic: 5724,36 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisiÛ: concurs especÌfic.

FormaciÛ especÌfica: experiËncia en temes patrimonials i responsable d'inventari i compres.

.2††Requisits de participaciÛ

Grup: B.

Mobilitat: AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya.

Col∑lectiu de cossos: ˙nicament d'administraciÛ general del grup corresponent.

EspecificaciÛ de cossos: cos de gestiÛ de la Generalitat de Catalunya.

.3††Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la DirecciÛ General de PolÌtica Ling¸Ìstica, o equivalent.

.4††Contingut funcional

MissiÛ:

Documentar, gestionar i mantenir actualitzat el patrimoni mobiliari i immobiliari del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals, aixÌ com la gestiÛ de les pÚlisses d'assegurances que tÈ contractades la Generalitat de Catalunya, d'acord amb la normativa vigent i les instruccions del Departament d'Economia i Finances, per tal de gestionar el patrimoni del Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals i facilitar-ne les dades en el moment que es requereixin.

Finalitats/funcions:

a)†Organitzar, generar i mantenir l'inventari dels bÈns mobles assignats al departament.

b)†Gestionar els expedients de ferralla i portar-ne el registre.

c)†Controlar els lloguers dels locals arrendats pel departament.

d)†Gestionar les pÚlisses d'assegurances contractades del departament.

e)†Gestionar i fer el seguiment dels expedients patrimonials de bÈns mobles i immobles del Departament.

Tasques b‡siques o activitats:

a)†Etiquetar els bÈns que s'adquireixen de nou i registrar-los a la base de dades.

b)†Completar la fitxa dels bÈns amb les dades de la factura, la seva localitzaciÛ fÌsica i la dependËncia org‡nica.

c)†Gestionar la base de dades de la gestiÛ de bÈns mobles, fer-ne el manteniment i extreure'n les dades quan es requereixi la informaciÛ.

d)†Fer el seguiment dels mobles que canvien de localitzaciÛ fÌsica o d'unitat org‡nica i introduir les seves dades a la base de dades.

e)†Preparar les actes de trasp‡s i lliurament de bÈns patrimonials entre el Departament de GovernaciÛ i Relacions Institucionals i altres departaments com a conseq¸Ëncia de canvis en l'organigrama de la Generalitat de Catalunya.

f)†Iniciar i tramitar els expedients de desballestament dels bÈns mobles que ja no s'han d'utilitzar al Departament i tramitar-ne la baixa de l'inventari general de la Generalitat de Catalunya.

g)†Comprovar els components de les factures dels lloguers dels locals per detectar possibles irregularitats d'acord amb els contractes respectius i la normativa vigent.

h)†Controlar les taxes a pagar, d'acord amb les ordenances municipals i la normativa actual.

i)†Controlar els impostos d'acord amb les lleis vigents.

j)†Atendre les relacions amb els administradors i/o els propietaris de les finques llogades pel departament.

k)†Mantenir actualitzada la base de dades del Sistema Informacional del Patrimoni Immobiliari (SIPI), pel que fa als immobles ocupats per dependËncies del departament.

l)†Fer el manteniment dels expedients dels vehicles al servei del departament, per fer-ne el seguiment i atendre les gestions que es generen: impost de circulaciÛ, multes, els terminis de la inspecciÛ tËcnica, tr‡mits en cas d'accident i reflectir-ho a la base de dades de manteniment de vehicles.

m)†Fer gestions a la DirecciÛ Provincial de Tr‡nsit per a tr‡mits de canvis en la situaciÛ patrimonial dels vehicles del...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR