RESOLUCIÓ GAP/2329/2009, de 30 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/019/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/2329/2009, de 30 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/019/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable d'incompatibilitats.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable d'incompatibilitats a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria, que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (c. Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 30 de juliol de 2009

P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable d'incompatibilitats.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.1.

Complement específic: 25.932 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

Titulació específica: dret.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Assessorar, coordinar i supervisar la gestió en relació amb les incompatibilitats del personal inclòs dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, i de la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat, al Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius de la Direcció General de Funció Pública, per tal de vetllar pel compliment de la normativa en matèria d'incompatibilitats i el compliment dels principis generals que han d'inspirar l'actuació del personal al servei de l'Administració de la Generalitat.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Gestionar els expedients d'incompatibilitats inclosos dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, i de la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat.

  2. Garantir el compliment de la normativa en matèria d'incompatibilitats.

  3. Elaborar els informes tècnics, les instruccions i els criteris en matèria d'incompatibilitats.

  4. Supervisar i gestionar les declaracions que preveu la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat.

  5. Gestionar i mantenir actualitzat el Registre d'Activitats i de Béns Patrimonials i d'Interessos dels alts càrrecs.

  6. Fer el seguiment de l'estat de declaracions dels alts càrrecs i elaborar mensualment els quadres de control corresponents.

  7. Establir els criteris i els mecanismes per garantir la protecció i la confidencialitat de les dades aportades pels alts càrrecs en compliment de les seves obligacions.

  8. Assessorar en matèria d'incompatibilitats les unitats de recursos humans, els alts càrrecs i els treballadors i treballadores dels diferents departaments.

  9. Emetre informe sobre els acords de Govern per autoritzar els alts càrrecs o el personal al servei de l'Administració de la Generalitat, per raons d'interès públic, a ocupar un segon lloc de caràcter públic, o l'autorització per pertànyer a més de dos consells d'administració o òrgans de govern, llevat que una norma ho estableixi per raó del càrrec.

  10. Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Elabora les resolucions, les propostes de resolucions i les notificacions dels expedients d'incompatibilitats del personal inclòs dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, i de la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat.

    2. Elabora informes tècnics i estudis en matèria d'incompatibilitats.

    3. Assessora els departaments i les unitats de personal en matèria d'incompatibilitats.

    4. Elabora les propostes de modificació de la normativa de funció...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR