RESOLUCIÓ GAP/3206/2009, de 10 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/030/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/3206/2009, de 10 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/030/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de l'Àrea de Personal Funcionari.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de l'Àrea de Personal Funcionari de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 10 de novembre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: Àrea de Personal Funcionari

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.2.

Complement específic: 27.296,88 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: 4972.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i d'administració especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general i els cossos del grup A d'administració especial.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Participar en la negociació col·lectiva de les condicions de treball dels funcionaris públics i coordinar les actuacions de consulta, informació i assessorament adreçades a les organitzacions sindicals i als departaments sobre les relacions sindicals i les condicions de treball, de conformitat amb les directrius fixades per la Subdirecció General de Relacions Sindicals de la Direcció General de la Funció Pública, per tal de garantir l'exercici de la llibertat i de l'acció sindical i representativa en l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Coordinar l'actuació sindical dels diferents departaments sobre les condicions de treball del personal funcionari.

  2. Participar en la determinació de les condicions de treball del personal funcionari en les meses de negociació en representació de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, així com en les comissions o grups de treball que es constitueixin.

  3. Assessorar en matèria de relacions sindicals els departaments de l'Administració de la Generalitat.

  4. Controlar i gestionar els recursos necessaris per tal que les organitzacions sindicals i els òrgans de representació unitària de personal puguin efectuar l'acció sindical i l'acció representativa.

  5. Coordinar els processos electorals a òrgans unitaris de representació.

  6. Elaborar i facilitar la informació als representants del personal funcionari.

  7. Qualsevol altra de naturalesa anàloga que se li encomani.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Participa en les reunions de les meses, general i sectorials, de negociació de l'Administració de la Generalitat de Catalunya relatives a la determinació de les condicions de treball del personal funcionari inclòs en l'àmbit d'aplicació de l'Acord general.

    2. Participa en els grups de treball i comissions tècniques, autoritzades per les meses de negociació per tal d'elaborar propostes o dictàmens tècnics, en relació amb les condicions de treball dels funcionaris d'administració i tècnic.

    3. Elabora els informes tècnics relatius als temes inclosos en les reunions de les meses de negociació dependents directament de la Direcció General de Funció Pública.

    4. Prepara, en coordinació amb els òrgans competents de la Direcció General i dels departaments, la documentació i informació que es proporciona als membres de les meses de negociació i de les juntes de personal dependents de la Direcció General de Funció Pública.

    5. Informa les organitzacions sindicals presents en les meses de negociació de les actuacions derivades de les convocatòries dels processos de provisió i de selecció de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració.

    6. Informa les organitzacions sindicals de les propostes de modificació de la relació de llocs de treball del personal funcionari d'administració i tècnic.

    7. Gestiona i coordina l'actuació de l'Administració pública en els processos d'eleccions sindicals per escollir els membres de les juntes de personal de l'àmbit d'administració i tècnic.

    8. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR