RESOLUCIÓ GAP/2805/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/027/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/2805/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/027/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable d'Informació Administrativa.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable d'Informació Administrativa de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 7 d'octubre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable d'Informació Administrativa.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 18.

Complement específic: 6.188,04 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: C/D.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos auxiliar d'administració i cos administratiu.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Obtenir, resumir, elaborar, actualitzar, comprovar, coordinar i fer el seguiment de la informació del Departament de Governació i Administracions Públiques relativa als serveis, les unitats orgàniques, les disposicions publicades, els procediments i les convocatòries, i el directori de personal, per tal de posar a disposició del ciutadà i de l'Administració de la Generalitat, mitjançant Internet i altres canals de comunicació, la informació pertinent.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Fer el seguiment de les diferents fonts d'informació administrativa i de serveis del Departament i identificar els continguts d'interès per al ciutadà.

  2. Elaborar documents, fitxes, resums i reculls en matèria d'informació i serveis al ciutadà.

  3. Mantenir actualitzades les bases de dades d'informació difosa mitjançant diferents webs a Internet i mitjançant la intranet del Departament.

  4. Supervisar i actualitzar la informació administrativa i de serveis que es difon mitjançant publicacions de la Generalitat, com ara la Guia Breu i el Servei d'Atenció Ciutadana (SAC-OVT), destinades tant al ciutadà com al 012.

  5. Mantenir l'actualització del directori de personal de la intranet del Departament, tant pel que fa a personal com als equipaments.

  6. Cobrir les gestions administratives que deriven des del Gabinet Tècnic del Departament: redacció de comunicacions, tramesa de publicacions i altres tasques administratives.

  7. Mantenir el contacte amb la Direcció General d'Atenció Ciutadana del Departament de la Presidència.

  8. Mantenir l'actualització de l'organigrama del Departament de Governació i Administracions Públiques, tant pel que fa a càrrecs com a unitats orgàniques.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Capta la informació sobre serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques que pugui ser d'interès per als ciutadans i entitats, i la sintetitza i la processa per ser difosa mitjançant el Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC-OVT) i altres mitjans.

    2. Fa el seguiment dels processos selectius convocats pel Departament de Governació i Administracions Públiques per tal d'informar-ne de la previsió, la convocatòria, les fases, els resultats i els tràmits que s'han de dur a terme, i en coordina la difusió a través d'Internet.

    3. Elabora informació resumida dels ajuts, les beques i els cursos convocats pel Departament, per tal de fer-ne difusió a través del SAC i altres mitjans.

    4. Fa un seguiment de les disposicions publicades en el DOGC per tal d'ampliar i actualitzar la informació sobre el Departament difosa a través del SAC i altres mitjans.

    5. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR