RESOLUCIÓ GAP/3020/2008, de 9 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/018/08).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/3020/2008, de 9 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/018/08).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Gestió de Documents Comptables.
El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de Gestió de Documents Comptables de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 9 d'octubre de 2008
P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Gestió de Documents Comptables.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció de Serveis.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 18.
Complement específic: 5.955,12 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: C/D.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: administració general.
Especificació de cossos: cos administratiu de la Generalitat; cos auxiliar d'administració de la Generalitat.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Gestionar la tramitació dels documents comptables a càrrec del pressupost del Departament de Governació i Administracions Públiques i donar suport a la gestió de l'habilitació del Departament, d'acord amb la normativa vigent i per tal de dur a terme la correcta execució del pressupost.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Gestionar la tramitació dels documents comptables a càrrec del pressupost del Departament de Governació i Administracions Públiques.
-
Gestionar les cessions de crèdit i domiciliacions bancàries.
-
Donar suport a la tramitació dels documents comptables de pagament de la despesa periòdica i esporàdica de l'habilitació i a la justificació d'aquests fons.
-
Donar suport a la gestió de les bestretes lliurades als subhabilitats del Departament de Governació i Administracions Públiques.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Registra factures de despesa del Departament mitjançant l'aplicació GECAT.
-
Introdueix, modifica i anul·la les reserves de crèdit.
-
Rep, verifica i classifica la documentació per elaborar els documents comptables.
-
Elabora documents comptables d'autorització, disposició i obligació dels capítols II i VI mitjançant l'aplicació GECAT.
-
Prepara documents comptables per a la signatura dels càrrecs corresponents amb la documentació justificativa i fa la tramesa de documents a la Intervenció Delegada.
-
Registra, realitza i controla les cessions de crèdit sol·licitades pels creditors del Departament.
-
Atén les peticions, consultes i dóna d'alta les domiciliacions bancàries degudament emplenades pels creditors i segellades per l'entitat corresponent.
-
Arxiva els documents comptables, entrades, sortides i dades bancàries.
-
Controla i realitza els abonaments de facturació.
-
Atén telefònicament les consultes dels creditors, per tal de facilitar-los informació sobre l'estat de pagament de les seves factures.
-
Registra els pagaments efectuats per l'habilitació a l'aplicació GECAT.
-
Revisa i comptabilitza els justificants presentats pels subhabilitats i caixes secundàries.
-
Justifica les factures d'habilitació i elabora els documents de pagament ADOP/FP.
-
Col·labora en l'arqueig de l'habilitat (juny i...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba