RESOLUCIÓ GRI/3463/2002, de 7 de novembre, de convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de dos llocs de comandament i de dos llocs singulars de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/023/02).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/3463/2002, de 7 de novembre, de convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de dos llocs de comandament i de dos llocs singulars de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/023/02).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant els llocs de subdirector/a general de Prevenció i Seguretat Laboral, de subdirector/a general de Relacions Sindicals, i els llocs de responsable d'Administració i Serveis i de responsable d'Avaluació de la Gestió a la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

Els esmentats llocs de treball consten a la vigent relació de llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar pel sistema de lliure designació, els llocs de subdirector/a general de Prevenció i Seguretat Laboral, de subdirector/a general de Relacions Sindicals, i els llocs de responsable d'Administració i Serveis i de responsable d'Avaluació de la Gestió a la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals, que es descriuen a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases que consten en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 7 de novembre de 2002

P. D. (Resolució de 7.5.2002, DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció dels llocs de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Plaça 1:

Nom del lloc: subdirector/a general de Prevenció i Seguretat Laboral.

Unitat directiva: Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 30.

Complement específic: 27.635,88 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: càrrec de comandament.

Forma de provisió: lliure designació.

-2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració.

-3 Requisit de coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar i impulsar les actuacions en matèria de prevenció de riscos laborals, així com els programes d'actuació de les polítiques d'integració social, d'acord amb les instruccions de la directora general i la normativa vigent, per tal d'aconseguir l'assoliment de polítiques preventives i d'igualtat social dins l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

4.2 Finalitats/funcions:

a) Assessorar i informar en matèria de prevenció de riscos laborals i en matèria de salut laboral els diferents departaments i organismes de la Generalitat de Catalunya.

b) Coordinar les actuacions que hagin de realitzar els diferents departaments en matèria de prevenció de riscos laborals per tal de garantir el funcionament correcte dels serveis de prevenció de tota l'Administració de la Generalitat, d'acord amb el que estableix el Decret 312/1998, d'1 de desembre, pel qual es creen els serveis de prevenció de riscos laborals per al personal al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

c) Impulsar i proposar les activitats de formació, informació i comunicació del personal de la Generalitat en matèria de prevenció de riscos i de salut laboral.

d) Promoure l'elaboració de programes i plans d'actuació que facilitin la implantació de protocols de millora de la seguretat i salut laborals.

e) Coordinar mesures de prevenció, protecció i adaptació que potenciïn la seguretat i la salut del personal.

f) Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors per la Direcció General.

4.3 Tasques bàsiques o activitats:

a) Coordina les actuacions en matèria de prevenció de riscos laborals dels departaments.

b) Assessora i informa als departaments, en matèria de seguretat i salut laboral.

c) Detecta les necessitats de formació del col·lectiu de responsables i tècnics de prevenció de riscos laborals per tal de garantir-los l'actualització de coneixements d'aquesta matèria.

d) Impulsa conjuntament amb l'Escola d'Administració Pública de Catalunya la realització d'activitats de formació, informació i comunicació en matèria de prevenció de riscos laborals.

e) Coordina la implantació de mesures de prevenció i protecció que potenciïn la seguretat en el treball en els diferents centres de treball dels departaments i organismes que en depenen.

f) Promou l'elaboració de programes i plans d'actuacions en matèria de seguretat i salut en el treball.

g) Impulsa i proposa programes en matèria d'integració social.

h) Coordina les actuacions dels departaments en matèria d'integració social.

i) Dissenya, impulsa i avalua les activitats de formació, informació i comunicació en matèria de polítiques d'integració Social.

j) Elabora informes sobre les matèries que li són pròpies.

k) Col·labora amb la resta d'òrgans en les matèries que li són pròpies.

-5 Altres característiques

5.1 Coneixements i/o experiència convenients:

Coneixements sobre la normativa de prevenció de riscos laborals.

Coneixements en gestió i direcció de recursos humans.

5.2 Titulacions acadèmiques convenients:

Llicenciatura en dret.

5.3 Altres coneixements:

Experiència en àmbits directius.

-1 Característiques del lloc de treball

Plaça 2:

Nom del lloc: subdirector/a general de Relacions Sindicals.

Unitat directiva: Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 30.

Complement específic: 27.635,88 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: càrrec de comandament.

Forma de provisió: lliure designació.

-2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: tots els cossos i les...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR