Decret 26/2008, de 28 de novembre, del president de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 11/2007, d'11 de juliol, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Sección | 1.- Disposicions generals |
Emisor | PresidENcia de les Illes Balears |
Rango de Ley | Decret |
Decret 26/2008, de 28 de novembre, del president de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 11/2007, d'11 de juliol, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears Mitjançant el Decret 11/2007, d'11 de juliol, del president de les Illes Balears, s'establiren les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. El Decret esmentat fou modificat pels decrets 14/2007, de 20 de juliol, 20/2007, de 31 de juliol, 37/2007, de 24 d'octubre, 14/2008, de 28 de març, 16/2008, d'11 d'abril, 22/2008, de 7 d'octubre, 23/2008, de 10 d'octubre, i 25/2008, de 27 de novembre, del president de les Illes Balears.
A hores d'ara, es constata la conveniència de delimitar i precisar els àmbits materials d'actuació d'alguns dels òrgans directius de la Conselleria de Presidència.
Per això, d'acord amb els articles 11 c i 38.3 a de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, i els articles 5 i 8.2 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict el següent DECRET Article 1
Es fa una nova redacció dels apartats d, f i i del punt 1 de l'article 2 del Decret 11/2007, d'11 de juliol, del president de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que tindran el contingut següent:
d) Direcció General d'Administracions Públiques: organització territorial de la Comunitat Autònoma; relacions amb les institucions de govern de les Illes i els municipis; relacions de cooperació i col·laboració amb els ens territorials; arxiu general administratiu; personal funcionari amb habilitació estatal en servei a les corporacions locals.
f) Direcció General de Coordinació Departamental: implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; suport directe al conseller de Presidència en l'exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment, en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria, i la coordinació estratègica amb la Secretaria de la Presidència.
i) Direcció General de Qualitat dels...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba