DECRET 359/1994, de 29 de novembre, pel qual es regulen els fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Benestar Social.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Benestar i Família
Rango de LeyDecret

L'apartat segon de la disposició addicional 2 de la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal, relatiu als fitxers automatitzats existents amb anterioritat a la seva entrada en vigor, estableix que, en el termini d'un any, les administracions públiques responsables de fitxers automatitzats hauran d'adoptar una disposició de regulació del fitxer o adaptar la que ja existeix.

Vist el Reial decret llei 20/1993, de 22 de desembre, per qual es prorroga el termini que s'estableix en la disposició addicional 2 de la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal;

En conseqüència, a fi de fer efectiu el mandat legal d'adaptació dels fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats per aquest Departament i per tal de garantir la màxima transparència en el tractament automatitzat de dades de caràcter personal, assegurant així als ciutadans de Catalunya l'exercici dels seus drets legítims;

A proposta del titular del Departament de Benestar Social, vist el dictamen de la Comissió Jurídica Assessora i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

En l'annex al present Decret es fa pública la relació de fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Benestar Social i que estan subjectes a tots els efectes que preveu la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal.

Article 2

Per a cada fitxer es regula el seu tractament automatitzat establint, en el mateix annex, la seva denominació, la Finalitat i els usos previstos, les persones i els col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades de caràcter personal, els procediments de recollida de dades, l'Estructura bàsica del fitxer i la descripció del tipus de dades de caràcter personal que contenen, les Cessions de dades previstes, l'Òrgan administratiu responsable i les Unitats administratives en les quals es poden exercir, si s'escau, els drets d'accés, de rectificació i de cancel·lació.

Article 3

Els titulars dels òrgans administratius responsables de cada fitxer automatitzat que conté dades de caràcter personal adoptaran, sota la supervisió directiva de la Secretaria General del Departament de Benestar Social, les mesures tècniques, de gestió i organitzatives necessàries per tal de garantir la confidencialitat, la seguretat i la integritat de les dades, com també totes aquelles mesures necessàries destinades a fer efectius els drets dels ciutadans reconeguts en la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, i en els seus desplegaments reglamentaris.

Disposició final Aquest Decret entrarà en vigor l'endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 29 de noviembre de 1994

Jordi Pujol President de la Generalitat de Catalunya

Antoni Comas i Baldellou Conseller de Benestar Social

Annex

Departament de Benestar Social

Secretaria General Arxiu unificat de destinataris: 6. Base de dades de subvencions: 46. Control de presència: 10. Control de visites: 3. Currículums: 8. Demandes davant la jurisdicció: 4. Expedients de contractació d'obres, serveis i subministraments: 13. Expedients jurídics: 7. Persones relacionades amb Benestar Social: 8.

Direcció General d'Acció Cívica Visites oficines Benestar Social: 15.

Direcció General d'Atenció a la Infància Base de dades de famílies acollidores: 24. Base de dades de menors: 38.

Direcció General de Formació d'Adults Alumnes de formació d'adults: 23

Direcció General de Serveis Comunitaris Adjudicació d'habitatge: 29. Programes d'ajuts de serveis comunitaris: 29. Gestió d'expedients sancionadors: 17.

Incavol Base de dades de voluntaris: 19.

Eaja Registre d'agents venedors: 12.

Icass Agenda electrònica dels CAD, Centre d'Atenció a Disminuïts: 4. Ajuts a domicili: 8. Barreres arquitectòniques: 14. Beques a disminuïts atesos en centres especialitzats: 13. Beques de menjador: 18. Cens de disminuïts: 59. Facturació d'estades: 21. Famílies nombroses: 26. Fons d'Assistència Social, pensions assistencials: 11. Gestió d'expedients del Servei de Prestacions de l'ICASS: 71. Gestió d'informació de nòmines: 4. Ingrés en residències de disminuïts: 14. Ingressos en residències de vellesa: 72. Noces d'or: 8. Nòmina de pensions no contributives: 6. Subvencions a centres especials de treball: 33. Renda mínima d'inserció: 31.

Adigsa Gestors: 8. Persones físiques i jurídiques: 9. Notaris: 7. Adjudicataris d'habitatges i locals: 14. Personal d'ADIGSA: 60. Expedients d'escripturació: 4. Expedients de gestió de cobrament: 7. Expedients de contractació: 8.

Secretaria General

Arxiu unificat de destinataris

Finalitat i usos previstos: Emmagatzemar noms i adreces de destinataris (entitats o persones físiques) per a la seva consulta, actualització, obtenció d'etiquetes, generació de documents i estadística per a la planificació.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Entitats i persones físiques.

Procediment de recollida de dades: Elaboració pròpia.

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Base de dades.

Dades destinatari o institució: Nom i cognoms. Càrrec. Institució que representa. Adreça destinatari o institució. Codi postal del destinatari o institució. Telèfon del destinatari o institució.

Cessions de dades: No se cedeixen.

Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General Plaça Pau Vila, 1 08003 Barcelona.

Base de dades de subvencions

Finalitat i usos previstos: Tramitació dels expedients de subvenció que sol·liciten les entitats i les persones físiques, control de justificants, realització dels pagaments, comptabilització dels pagaments, llistes i estadístiques.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Sol·licitants de subvencions, destinataris i endossataris.

Procediment de recollida de dades: Directament del col·lectiu afectat mitjançant formularis.

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Base de dades:

  1. Dades del sol·licitant: Nom i cognoms. NIF. Domicili. Codi postal. Codi del municipi. Telèfon. Fax. Naturalesa jurídica. Tipus.

  2. Dades del destinatari: Nom i cognoms. NIF. Domicili. Codi postal. Codi del municipi. Telèfon. Fax.

  3. Dades bancàries del sol·licitant: Codi del banc. Codi de l'agència. Número del compte.

  4. Dades del representant: Nom i cognoms. NIF. Domicili. Codi postal. Codi del municipi. Telèfon. Càrrec.

  5. Dades de l'endossatari per al Departament: Nom i cognoms. NIF. Domicili. Codi postal. Codi del municipi.

  6. Dades bancàries de l'endossatari per al Departament: Codi del banc. Codi de l'agència. Número del compte.

  7. Dades del perceptor: NIF. Codi del banc. Codi de l'agència. Número del compte.

  8. Dades de l'endossatari per a l'ICASS: Nom i cognoms. NIF. Domicili. Codi postal. Codi del municipi. Codi del banc. Codi de l'agència. Número del compte.

    Cessions de dades: No se cedeixen.

    Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

    Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General Pl. Pau Vila, 1 08003 Barcelona.

    Control de presència

    Finalitat i usos previstos: Control de l'horari laboral i de les incidències del personal que treballa a l'edifici Palau de Mar, llistes i estadístiques. Actualització diària.

    Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Personal del Departament que treballa a l'edifici de Palau de Mar.

    Procés de recollida de dades: Directament del col·lectiu afectat.

    Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Base de dades:

  9. Dades del treballador: Nom i cognoms. DNI. Data de naixement. Sexe. Estat civil.

  10. Domicili del treballador: Domicili. Municipi. Codi postal. Codi de la província. Telèfon.

    Cessions de dades: No se cedeixen.

    Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

    Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General Pl. Pau Vila, 1 08003 Barcelona.

    Control de visites

    Finalitat i usos previstos: Gestió i control de les persones que es presenten al Departament per diversos motius, mitjançant el lliurament de targetes identificatives per planta, registre del visitant, control de la durada de la visita, consulta de la situació de la visita, estadístiques per a la planificació.

    Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Ciutadans que es presenten a les dependències del Departament.

    Procediment de recollida de dades: Directament del col·lectiu afectat.

    Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Base de dades Dades del visitant Nom i cognoms. DNI. Empresa.

    Cessions de dades: No se cedeixen.

    Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

    Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General Pl. Pau Vila, 1 08003 Barcelona.

    Currículums

    Finalitat i usos previstos: Recol·lecció de les dades de currículums de persones que volen trobar feina en el Departament, per a la recerca de persones que s'adaptin al perfil necessari de la feina.

    Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Persones que vulguin feina en el Departament.

    Procediment de recollida de dades: Directament del col·lectiu afectat.

    Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Base de dades: Dades de la persona. Nom i cognoms. DNI. Domicili. Municipi. Codi postal. Telèfon. Estudis. Nivell.

    Cessions de dades: No hi ha cessió.

    Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

    Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General Pl. Pau Vila, 1 08003 Barcelona.

    Demandes davant la jurisdicció

    Finalitat i usos previstos: Registre de demandes i recursos...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR