DECRET 326/1994, de 16 de novembre, pel qual es regulen els fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques, i organismes adscrits.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Politica Territorial i Obres Publiques
Rango de LeyDecret

L'apartat 2 de la disposició addicional segona de la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal, relatiu als fitxers automatitzats existents amb anterioritat a la seva entrada en vigor, estableix que, en el termini d'un any, les administracions públiques responsables de fitxers automatitzats hauran d'adoptar una disposició de regulació del fitxer o adaptar la que existeixi.

No obstant això, el Reial decret-llei 20/1993, de 22 de desembre, prorroga el termini que s'estableix en la disposició addicional 2 de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal.

Atesa la necessitat de fer efectiu el mandat legal d'adaptació dels fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats per aquest Departament i organismes adscrits i per tal de garantir la màxima transparència en el tractament automatitzat de les dades, assegurant així als ciutadans de Catalunya l'exercici dels seus drets legítims;

Per tot això, d'acord amb el dictamen de la Comissió Jurídica Assessora, a proposta del titular del Departament de Política Territorial i Obres Públiques i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Es fa pública la relació de fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques i els seus organismes adscrits i que estan subjectes a tots els efectes previstos en la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal, d'acord amb els annexos 1 i 2 d'aquest Decret.

Article 2

Per a cada fitxer es regula el seu tractament automatitzat establint, en el mateix annex, la seva denominació, la finalitat i els usos previstos, les persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades de caràcter personal, els procediments de recollida de dades, l'estructura bàsica del fitxer i la descripció del tipus de dades de caràcter personal que contenen, les cessions de dades previstes, l'òrgan administratiu responsable i les unitats administratives en les quals es poden exercir, si escau, els drets d'accés, de rectificació i de cancel·lació.

Article 3

Els titulars dels òrgans administratius responsables de cada fitxer automatitzat que conté dades de caràcter personal adoptaran, sota la supervisió directiva de la Secretaria General del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, les mesures tècniques, de gestió i organitzatives necessàries per tal de garantir la confidencialitat, seguretat i integritat de les dades, com també totes aquelles mesures destinades a fer efectius els drets dels ciutadans reconeguts en la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, i en els seus desplegaments reglamentaris.

Disposició final Aquest Decret entrarà en vigor l'endemà de la seva publicació al DOGC.

Barcelona, 16 de novembre de 1994

Jordi Pujol President de la Generalitat de Catalunya

Josep Maria Cullell i Nadal Conseller de Política Territorial i Obres Públiques

Annexos

Fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques.

Annex 1

Secretaria General

Control dels moviments a la Seguretat Social del Personal del Departament

Finalitat i usos previstos: Gestió i control dels diferents moviments a la Seguretat Social del personal del Departament a causa de canvis de categories, excedències, altes i baixes. Obtenció i emmagatzemament de les dades del GIP en el moment que es produeix el moviment.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: El personal del Departament (laboral i funcionari).

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Empleat DNI, nom, sexe, estat civil, data i lloc de naixement, núm. afiliació SS, data d'inici del darrer vincle, categoria actual, grup tarifa, epígraf, núm. patronal, data alta i baixes nòmina, centre pagador, tipus contractació. Moviments Data entrada, data presentació instància, tipus, data i motiu del moviment, núm. llibre registre.

Cessions de dades: No hi ha cessió de dades.

Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria general c. Dr. Roux, 80 08017 Barcelona.

Expedients d'expropiacions

Finalitat i usos previstos: Gestió dels expedients d'expropiacions. Gestió i tramitació de l'expedient. Tramesa al Departament d'Economia i Finances per al seu pagament.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Qualsevol persona afectada per expropiacions.

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Projecte Clau, tram, direcció general, beneficiari, data aprovació, data inici expropiació, data informació pública, data declaració urgent ocupació, representant administració, nom perit, nom director obra. Finca Municipi, número finca, superfície a expropiar, superfície ocupació temporal, superfície de servitud, dades cadastrals (polígon, parcel·la, referència urbana) dades registrals (registre, llibre, tom, inscripció), data acta prèvia, data ocupació, dipòsit previ, perjudicis ràpida ocupació. Objecte a expropiar Codi, descripció, superfície. Afectat Nom, NIF, adreça, dades bancàries, tipus afecció (propietaris, arrendatari, usdefructuari, etc.). Expedient individual Data mutu acord, data acord jurat, import preu just, data autorització, despesa, data pagament, data petició interessos, data autorització, despesa pels interessos, altres dates tramitació (full apreuament, requeriments documentació, etc.) dades comptables (secció, any, número índex). Diari Codi diari, nom, adreça. Servei afectat Núm. de servei afectat, import reposició del servei, data final obra, data mutu acord, data petició de fons. Entitat afectada NIF, nom, adreça, telèfon. Contractista NIF, nom, adreça, telèfon.

Cessions de dades: Departament d'Economia i Finances per formalitzar el seu pagament.

Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General c. Dr. Roux, 80 08017 Barcelona.

Expedients de certificats de descobert i retorn de quantitats

Finalitat i usos previstos: Mantenir les dades necessàries per a la gestió dels expedients que es tramiten des de la Secció d'habilitació de Secretaria General del Departament: Certificats de descobert provinent de qualsevol pagament pendent (sancions, cànons, etc.) i retorn de quantitats pagades indegudament pels administats. Gestió de l'expedient. Tramesa al Departament d'Economia i Finances per al seu cobrament o pagament, segons el cas.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Qualsevol administrat que tingui pendent algun tipus de pagament al Departament o cobrament per quantitats pagades indegudament (devolucions, etc.).

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Expedient Codi certificació, codi i data liquidació, data venciment, import deute, recàrrec, import a pagar, data i tipus notificació, data pagament, concepte tributari, objecte tributari, estat. Recursos Tipus, referència i descripció. Garanties recurs Tipus, import, descripció, dades de la Caixa General de Dipòsits. Tramesa a Economia i Finances Codi, tipus, data número ordre i estat dels imports totals de les trameses: deute, recàrrec import fase de termini, import a ingressar, import garanties, nombre total garanties, nombre total, liquidacions. Expedient Codi devolució, codi expedient alternatiu, data resolució, import total devolució, import total a ingressar. Dades bancàries Banc, oficina, núm. de compte, població i país en cas d'estrangers. Relació Codi, tipus, data, estat i totals imports. Subjecte NIF, nom, adreça (carrer, núm., escala, pis, porta, municipi, cp). Expedient origen Clau i descripció. Organisme Codi i descripció. Accions Tipus, data, motiu i usuari que realitza acció.

Cessions de dades: Economia i Finances per a la gestió del seu cobrament o pagament.

Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General c. Dr. Roux, 80 08017 Barcelona.

Expedients de contractació

Finalitat i usos previstos: Gestió dels expedients de contractació (obres, subministrament) Gestió i tramitació de l'expedient. Tramesa al Departament d'Economia i Finances pel seu pagament.

Persones i col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades: Contractistes En cas de que el contractista sigui una empresa es mantenen algunes dades del representant.

Estructura bàsica i tipus de dades de caràcter personal: Expedient Tipus, descripció objecte a contractar, sistema d'adjudicació, termini d'adjudicació, NIF adjudicatari, dades tramitació (tràmits, dates i documents ), import d'adjudicació, data límit i adreça de presentació ofertes, desglossament import licitació i d'adjudicació (anualitats, organismes cofinançadors i partides pressupostàries). Contractista NIF, nom, DNI i nom del representant, NIF i nom de l'apoderat. Concurrència empreses Tipus (sol·licitud ofertes, presentació ofertes, proposta d'adjudicació, etc.) i dates. Meses Càrrec i nom del components de la mesa. Dades comptables núm. índex dels documents comptables.

Cessions de dades: Departament d'Economia i Finances pel seu pagament. Hi ha connexió amb l'aplicació de seguiment d'inversions del Departament per la tramesa d'alguna informació (import d'adjudicació, etc.).

Òrgan administratiu responsable: Secretari general.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Secretaria General c. Dr. Roux, 80 08017 Barcelona.

Expedients de personal del Departament

Finalitat i usos previstos: Gestió dels diferents expedients de provisió de llocs de treball i administració (contractacions, concursos, nomenaments, jubilacions, excedències...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR