SAP Pontevedra 106/2005, 26 de Julio de 2005

PonenteJOSE JUAN RAMON BARREIRO PRADO
ECLIES:APPO:2005:84
Número de Recurso1106/2005
ProcedimientoPENAL
Número de Resolución106/2005
Fecha de Resolución26 de Julio de 2005
EmisorAudiencia Provincial - Pontevedra, Sección 2ª

Resumen:

LESIONES

AUD.PROVINCIAL SECCION N. 2

PONTEVEDRA

SENTENCIA: 00106/2005

AUDIENCIA PROVINCIAL DE PONTEVEDRA

Sección núm. 2

Rolo: 1106 /2005 M

Procedencia: JDO. DE LO PENAL N. 3 de PONTEVEDRA

Procedemento de orixe: PROCEDIMIENTO ABREVIADO nº 10 /2004

SENTENZA NÚM. 106

===========================================================

Maxistrados

Don JOSE JUAN RAMON BARREIRO PRADO, presidente,

Don ROSARIO CIMADEVILA CEA

Dona JOSÉ LUÍS NÚÑEZ VIDE

===========================================================

Pontevedra, vinteseis de xullo de dous mil cinco.

Foi visto, pola Sección 2ª desta Audiencia Provincial na causa instruída co número 10/04 do

Xulgado do Penal núm. 3 de Pontevedra, o recurso de apelación interposto polo procurador don

JOSE MANUEL DOMÍNGUEZ LINO, na representación de don Benjamín ,

fronte á sentenza ditada polo Xulgado do Penal núm. 3 de Pontevedra; é parte o Ministerio Fiscal e

actúa como maxistrado relator don JOSE JUAN RAMON BARREIRO PRADO

ANTECEDENTES DE FEITO

Primeiro

Pronunciouse nos autos de referencia a sentenza con data do 27 de setembro de 2004 , que na súa parte dispositiva di literalmente: "FALLO: " Que debo CONDENAR Y CONDENO como autor penalmente responsable de un delito de LESIONES ya definido, al acusado Benjamín , sin la concurrencia de circunstancias modificativas de la responsabilidad criminal a la pena de SEIS MESES DE PRISIÓN con su accesoria legal de inhabilitación especial para el ejercicio del derecho de sufragio pasivo durante el tiempo de la condena, así como al pago de las costas proceales, incluidas las de la acusación particular. En concepto de responsabilidad civil, el acusado deberá indemnizar a Alejandro en la cantidad de 4.860 euros por las lesiones sufridas".

E como feitos probados expresamente recóllense os da sentenza contra a que se apela: "Probado y así se declara que sobre las 19,30 horas del día 23 de noviembre de 2003, cuando el acusado, Benjamín , mayor de edad y sin antecedentes penales, que circulaba por la C/ Palamios de esta ciudad en el vehículo BMW, matrícula FE-....-FH , se percató de la presencia en la misma de Alejandro y de su novia, con la que instantes antes había mantenido una discusión por una plaza de aparcamiento, procedio a detener el vehículo y dirigiéndose al mencionado Alejandro y tras mantener una pequeña discusión con él, con intención de menoscabar su integridad física, le propinó un puñetazo en la cara y un empujón, haciéndole caer al suelo, donde todavía le dió alguna patada.

Como consecuencia de la agresión, Alejandro sufrió "fractura no desplazada de maleolo tibial" que requirió para su sanidad de inmovilización mediante yeso, reivsiones periódicas y ejercicios domiciliarios, invirtiendo en su curación 81 días, los cuales estuvo impedido para sus ocupaciones habituales, residuándole como secuelas "molestias en tobillo derecho cuando camina por terrenos irregulares y con cambios de tiempo".

Segundo

Contra a dita sentenza, a representación procesual do agora recorrente interpuxo o recurso de apelación que formalizou expondo as alegacións que constan no seu escrito, o cal se atopa unido ás actuacións.

Terceiro

Tras lle dar a coñece-lo escrito de formalización do recurso ó Ministerio Fiscal e ás demáis partes personadas, presentaron escritos de impugnación no que solicita a confirmación da sentenza contra a que se recorre xa que se axusta a dereito.

FEITOS PROBADOS

Acéptanse e danse por reproducidos os feitos que na sentenza obxecto de recurso se declaran probados.

FUNDAMENTOS XURÍDICOS

PRIMEIRO

O propio recorrente en apelación resume, ao final, as pretensións que deduce perante esta alzada: a absolución por ausencia de nexo causal entre a agresión e o resultado producido; a condena por unha falta do artigo 617 do Código Penal ; e con carácter subsidiario do anterior, a condena por un delito do artigo 147 no seu apartado segundo do Código Penal .

SEGUNDO

A dinámica comisiva dos feitos axuizados perfectamente delimitada quedou no apartado da sentenza reservado á declaración de cales daqueles resultaron probados. Así, foi o agora apelante Benjamín o que lle propinou unha...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR