Convenio colectivo - Personal Laboral de l'Ajuntament de Camprodon, Gerona

Inicio de Vigencia 1 de Enero de 2003
Fin de Vigencia31 de Diciembre de 2003
Publicado enDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya nº 4054 de 22/01/2004

RESOLUCIÓ TIC/4098/2003, d'1 de desembre, per la qual es disposa la inscripció, el dipòsit i la publicació del Conveni col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Camprodon per a 2003 (codi de conveni 1701952).

Vist el text del Conveni col·lectiu de treball del personal laboral de l'Ajuntament de Camprodon per a 2003, subscrit d'una banda pels representants de l'Ajuntament i de l'altra pels del personal laboral el dia 23 d'abril de 2003, i d'acord amb el que estableixen els articles 90.2 i 90.3 del Reial decret legislatiu 1/1995, de 24 de març, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut dels treballadors; el Decret 326/1998, de 24 de desembre; l'article 11.2 de la Llei orgànica 4/1979, de 18 de desembre, de l'Estatut d'autonomia de Catalunya, i altres normes concordants,

Resolc:

.1 Ordenar la inscripció del Conveni col·lectiu del personal laboral de l'Ajuntament de Camprodon per a 2003 (codi de conveni 1701952) al Registre de convenis de la Subdirecció General d'Afers Laborals i d'Ocupació a Girona.

.2 Ordenar-ne el dipòsit a l'oficina corresponent d'aquesta Subdirecció General.

.3 Disposar que el Conveni esmentat es publiqui al DOGC.

Notifiqueu aquesta Resolució a la Comissió Negociadora del Conveni.

Girona, 1 de desembre de 2003

Montserrat González i Falcó

Subdirectora general d'Afers

Laborals i d'Ocupació a Girona

Transcripció literal del text signat per les parts

CONVENI

col·lectiu de condicions econòmiques i laborals del personal laboral de l'Ajuntament de Camprodon per a l'any 2003

Capítol 1

Condicions generals

Article 1

Finalitat

El present conveni té com a objectiu primordial assolir la finalitat següent:

La unificació de la normativa reguladora de les condicions de treball del personal laboral al servei de l'Ajuntament de Camprodon, per solucionar els problemes de tot ordre que planteja la multiplicitat de reglamentacions de treball aplicables als esmentats treballadors, d'acord amb la diversitat de les activitats que realitzen.

Article 2

Àmbit d'aplicació

Aquest Conveni afecta a totes les persones que presten els seus serveis a l'Ajuntament de Camprodon i/o organismes dependents de l'Ajuntament, que figurin incloses en la plantilla de personal laboral i que presten serveis a l'Ajuntament o organismes depenent de l'Ajuntament; d'ara endavant s'anomena personal. Per tant, queda exclòs tot el personal que no figuri en plantilla per prestar serveis derivats de programes subvencionats per altres organismes, o per estar contractats sota la normativa reguladora de la Llei de contractes de l'Administració pública, així com les persones que ocupen càrrecs de confiança o assessorament.

Article 3

Àmbit temporal

  1. Aquest Conveni col·lectiu té una vigència d'1 any, que va des de l'1 de gener de 2003 fins al 31 de desembre del 2003.

  2. Els efectes econòmics que se'n derivin s'han d'aplicar des de l'1 de gener de 2003, i únicament i exclusivament aquests tenen efectes retroactius. Aquest Conveni té plena vigència a partir de la seva aprovació pel Ple de la corporació.

  3. Aquest Conveni queda prorrogat per tàcita reconducció, per períodes successius d'1 any, si cap de les parts no formula cap denúncia de revisió o resolució abans de 2 mesos a partir de la data de termini de vigència del Conveni.

    Article 4

    Vigència de les condicions més beneficioses i normativa legal

  4. En tot allò no previst en la regulació del present Conveni, ha de prevaldre el que ordenin les disposicions legals i reglamentàries vigents a cada moment.

  5. S'han de respectar les situacions personals que siguin més beneficioses que les fixades en l'esmentat Conveni, les quals s'han de mantenir estrictament com personals.

    Article 5

    Comissió Mixta d'Interpretació i Seguiment

  6. Aquest Conveni s'ha d'interpretar d'acord amb el sentit gramatical de les seves clàusules i tenint en compte els objectius que es persegueixen en signar-lo.

  7. La Comissió Mixta d'Interpretació està integrada per parts iguals de 2 representants designats per l'empresa i 2 representants dels treballadors. Ambdues parts poden utilitzar els serveis de 2 assessors, amb veu i sense vot. Les reunions de la Comissió s'han de fer a petició de qualsevol de les parts, dins del termini de 7 dies a partir de la petició i en el dia i hora convingut per ambdues parts.

    Capítol 2

    Règim econòmic

    Article 6

    Retribucions

  8. Per l'any 2003 s'estableix un augment de les retribucions segons els pressupostos generals de l'Estat.

  9. El personal al servei de l'Ajuntament de Camprodon ha de rebre 12 pagues de les quals 10 s'han de rebre el penúltim dia de cada mes, i els altres mesos de juny i desembre els han de percebre el 20 de desembre i el 30 de juny.

    Article 7

    Hores extraordinàries

    Com a norma general no s'han de realitzar hores extraordinàries ni serveis especials, excepte per a l'atenció d'incidències imprevistes.

    En aquests supòsits s'ha d'abonar preferentment l'import de les hores extraordinàries, sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària. En cas que no sigui possible s'han de compensar en dies de descans, aquests s'han d'acordar entre l'Ajuntament i el treballador.

    Es considera horari nocturn el compres entre les 22 i les 6 hores.

    Es consideren dies festius els diumenges i els contemplats en el calendari laboral.

    Article 8

    Antiguitat

  10. Resta definitivament suprimit el concepte econòmic antiguitat o augment periòdic per anys de servei.

  11. No obstant això, les quantitats percebudes pels treballadors per aquest concepte s'han de mantenir, sense que en anys futurs pateixen cap mena d'augment.

    Capítol 3

    Condicions de treball

    Article 9

    Jornada laboral

  12. La jornada laboral setmanal és de 37.30 h com a prestació bàsica, excepte el personal que presta serveis a l'Hospital i a la Llar d'Infants que és de 40 h setmanals, i com a conseqüència d'aquesta circumstància, en les seves retribucions ja s'ha contemplat un major augment retributiu, tal com consta en la Disposició addicional.

  13. La distribució de la jornada per a cada...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR