RESOLUCIÓ GAP/162/2008, de 24 de gener, de convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de quatre llocs de comandament i dos llocs singulars al Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/08).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/162/2008, de 24 de gener, de convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de quatre llocs de comandament i dos llocs singulars al Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/08).
A la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració hi ha vacants els llocs de subdirector/a general d'Assessorament i d'Inspecció General de Serveis de Personal, subdirector/a general de Gestió de Recursos Humans, subdirector/a general de Polítiques Socials, Prevenció i Salut Laboral, Oficina per al Desenvolupament de l'Administració Electrònica, Àrea del Sistema Corporatiu d'Informació dels Recursos Humans, i Àrea de Qualitat i Sistemes de Gestió.
Els esmentats llocs de treball consten a la vigent relació de llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar, pel sistema de lliure designació, els llocs de subdirector/a general d'Assessorament i d'Inspecció General de Serveis de Personal, subdirector/a general de Gestió de Recursos Humans, subdirector/a general de Polítiques Socials, Prevenció i Salut Laboral, Oficina per al Desenvolupament de l'Administració Electrònica, Àrea del Sistema Corporatiu d'Informació dels Recursos Humans, i l'Àrea de Qualitat i Sistemes de Gestió del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/08), que es descriuen a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases que consten en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar en el termini de quinze dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, de Barcelona); en el dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el secretari general del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.
Barcelona, 24 de gener de 2008
P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)
Jaume Oliveras i Maristany
Secretari general
Annex 1
Descripció dels llocs de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Plaça 1
Nom del lloc: subdirector/a general d'Assessorament i d'Inspecció General de Serveis de Personal.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 30
Complement específic: 40.161,60 euros.
Horari: superior al normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: lliure designació.
Titulació específica: llicenciat en dret.
Norma funcional: DOGC núm. 4972, de 20.9.2007.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.
.3 Requisit de coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Assessorar en matèria de personal els òrgans adscrits a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració i els òrgans de personal dels departaments i organismes de la Generalitat, amb la finalitat de garantir el principi de legalitat de l'activitat pública i de vetllar pel compliment de l'ordenament jurídic per obtenir la millor defensa dels interessos de la Generalitat.
Exercir la vigilància del compliment de la normativa de funció pública, com a cap de la Inspecció General de Serveis de Personal.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Donar suport i assessorament jurídic en matèria de funció pública.
-
Exercir, com a cap de la Inspecció General de Serveis de Personal, la vigilància del compliment de les normes de funció pública, amb independència de les facultats inspectores que siguin competència d'altres òrgans.
-
Exercir les funcions sobre el règim d'incompatibilitats previstes a la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat i a la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat.
-
Impulsar i, si escau, executar les polítiques en matèria de situacions administratives i incidències del personal competència de la Direcció General.
-
Supervisar la gestió de les peticions de reingrés al servei del personal funcionari i laboral.
-
Elaborar, en coordinació amb la resta d'òrgans de la Direcció General, els criteris de coordinació adequats per a l'aplicació de la normativa de funció pública.
-
Informar i assessorar sobre els projectes de normativa de funció pública.
-
Elaborar avantprojectes i projectes de disposicions en matèria de funció pública.
-
Emetre informe sobre els recursos administratius en matèria de funció pública.
-
Fer el seguiment dels expedients dels recursos contenciosos administratius que s'interposin en matèria de funció pública.
-
Donar suport i assistència, en l'àmbit material que té assignat, al disseny, al desenvolupament i, si escau, a l'execució de les polítiques de modernització de la funció pública.
-
Qualsevol altra de naturalesa anàloga que se li encomani.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Emet informes i dictàmens per tal d'efectuar l'assessorament pertinent en matèria de funció pública, a petició dels titulars de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració i de la Direcció General de Funció Pública.
-
Dóna suport mitjançant l'elaboració d'informes o mitjançant indicacions verbals o escrites a altres unitats dependents de la SFPMA.
-
Manté les reunions que siguin necessàries per tal d'elaborar els criteris sobre l'aplicació de la normativa de funció pública i impulsar la seva divulgació.
-
Actua com a òrgan de comunicació en relació a les polítiques de recursos humans amb el Gabinet Jurídic, elaborant els informes o dictàmens que li siguin sol·licitats.
-
Assisteix a reunions amb el/la director/a del Gabinet Jurídic i els seus òrgans i unitats, a fi de rebre instruccions encaminades a aconseguir la unificació i la coordinació dels criteris jurídics a utilitzar en les funcions d'assessorament en matèria de funció pública, per tal d'aconseguir una millor defensa dels interessos de la Generalitat i preveure situacions de conflictivitat.
-
Assessora i emet informe a requeriment de les Universitats, Corporacions Locals i altres Institucions de la Generalitat.
-
Prepara les propostes de modificació de la normativa de Funció Pública.
-
Emet les propostes de resolució dels recursos competència dels òrgans de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració.
-
Coordina la tramitació dels expedients dels recursos contenciosos administratius en matèria de funció Pública.
-
Coordina i presta el suport i assistència tècnica i jurídica en les actuacions de la Secretaria de la Comissió Tècnica de la Funció Pública.
-
Realitza els estudis i informes jurídics sobre Funció Pública que siguin necessaris per a la millora de les polítiques de personal.
-
Estableix els objectius i criteris d'actuació dels tècnics que tingui adscrits, coordina les actuacions d'assessorament i supervisa la seva activitat, per tal de mantenir la unitat de criteris pel que fa a les polítiques de personal.
-
Coordina l'activitat inspectora en matèria de funció pública i impulsa les actuacions necessàries per a la seva consecució.
-
Coordina la declaració de les situacions administratives i incidències del personal competència de la Direcció General de Funció Pública.
-
Coordina el règim d'incompatibilitats previstes a la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat i a la Llei 13/2005, de 27 de desembre, del règim d'incompatibilitats dels alts càrrecs al servei de la Generalitat.
-
Elabora informes o dictàmens que consideri necessaris en relació amb les incompatibilitats del personal o dels alts càrrecs.
Plaça 2
Nom del lloc: subdirector/a general de Gestió de Recursos Humans.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 30
Complement específic: 40.161,60 euros.
Horari: superior al normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: lliure designació.
Norma funcional: DOGC núm. 4972, de 20.9.2007.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i d'administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior i tots els cossos especials del grup A.
.3 Requisit de coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Dirigir i impulsar les actuacions i la gestió de les polítiques de personal a...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba