DECRET 130/1995, de 3 d'abril, de reestructuració parcial del Departament de la Presidència.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyDecret

El Departament de la Presidència es va dotar de la seva estructura bàsica mitjançant el Decret 152/1993, d'1 de juny. Posteriorment, pel Decret 247/1994, de 29 de setembre, es va crear la Secretaria General de Comunicació i Estudis a l'efecte de potenciar l'execució de la política informativa del Govern de la Generalitat i de la difusió de l'activitat d'aquest.

Així mateix, mitjançant el Decret 30/1995, de 7 de febrer, el Departament de la Presidència ha assumit les competències i funcions en matèria de funció pública i se li han adscrit la Direcció General de la Funció Pública i l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, amb la qual cosa s'ha simplificat el nombre de departaments que tenen competències d'abast horitzontal sobre tota l'organització de l'Administració de la Generalitat i, per tant, la definició i el desenvolupament de les polítiques sobre sistemes d'informació, els recursos humans, l'organització administrativa i les polítiques pressupostàries, patrimonials i de control econòmic resten adscrits al Departament de la Presidència i al d'Economia i Finances.

El complex orgànic resultant d'aquesta nova assumpció de competències per part del Departament de la Presidència obliga a considerar l'oportunitat de procedir a la constitució d'un bloc compacte d'òrgans que, sota la coordinació d'un sol centre directiu amb rang orgànic de secretaria general, porti a terme l'execució de les polítiques de millora i reforma de l'Administració.

D'altra part, també resulta necessari procedir a la redistribució parcial de responsabilitats en relació amb l'exercici de funcions que ja té atribuïdes el Departament de la Presidència i, en conseqüència, també és necessari un canvi d'adscripció d'òrgans per tal d'assolir un conjunt harmònic d'actuacions.

En mèrits de l'anterior, de conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Capítol 1 Secretaria General d'Administració i Funció Pública

Article 1

Creació 1.1 Es crea la Secretaria General d'Administració i Funció Pública adscrita al Departament de la Presidència. 1.2 El secretari general d'Administració i Funció Pública actua sota la superior direcció del titular del Departament de la Presidència i depèn del secretari general d'aquest Departament en totes les funcions d'aquest que no tingui atribuïdes.

Article 2

Funcions 2.1 Corresponen a la Secretaria General d'Administració i Funció Pública les funcions següents:

  1. El disseny, la planificació, la direcció i l'execució, quan s'escaigui, de les polítiques de millora i modernització de l'Administració de la Generalitat mitjançant la coordinació dels òrgans que li són adscrits.

  2. La planificació i l'establiment de directrius per a la formació d'alts càrrecs. 2.2 La Secretaria General d'Administració i Funció Pública exerceix també les funcions pròpies de la Vice-presidència del Comitè Director per a l'Organització de l'Administració de la Generalitat.

Article 3

Òrgans depenents 3.1 Depenen de la Secretaria General d'Administració i Funció Pública:

  1. La Direcció General de la Funció Pública, amb les funcions i estructura que estableix la normativa reguladora específica...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR