ORDRE PRE/253/2012, de 27 d'agost, per la qual es fixa l'horari d'atenció a la ciutadania de les oficines d'atenció ciutadana i dels registres públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i se'n publica la relació.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de la Presidencia |
Rango de Ley | Ordre |
D’acord amb la disposició addicional sisena del Decret 56/2012, de 29 de maig, de jornada i horaris de treball del personal funcionari al servei de l’Administració de la Generalitat, correspon a l’òrgan competent en matèria d’atenció ciutadana fixar els horaris i dies en què les oficines d’atenció ciutadana, els registre públics i els punts d’informació de la Generalitat han de romandre oberts a la ciutadania. Aquest òrgan és la Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió, dependent del Departament de la Presidència. En exercici d’aquesta potestat i amb la voluntat de millorar el servei d’atenció presencial i de registre que ofereixen els diferents òrgans, serveis territorials i organismes que depenen de la Generalitat de Catalunya, mitjançant aquesta Ordre s’unifiquen els horaris per a l’atenció a la ciutadania.
Igualment, correspon al Departament de la Presidència, d’acord amb la disposició final primera del Decret 360/1994, de 15 de desembre, del registre d’entrada i sortida de documents de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, fer pública la llista de les oficines de registre pròpies i concertades, el sistema d’accés i els horaris de funcionament d’aquestes. Aquesta Ordre acompleix aquesta finalitat i completa la informació relativa a les oficines presencials de registre amb les adreces d’accés als registres electrònics que la Generalitat posa a l’abast de la ciutadania.
Finalment, es fa públic el canal electrònic que difondrà de manera actualitzada la relació de les oficines d’atenció presencial i de registre, facilitant-ne la consulta amb un motor de cerca.
D’acord amb això, i en l’exercici de la facultat que m’atribueix l’article 39 de la Llei 13/2008, de 5 de novembre, de la Presidència de la Generalitat i del Govern
Ordeno:
Fixar l’horari d’atenció a la ciutadania de les oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) i dels registres depenents de les Delegacions del Govern de la Generalitat a Catalunya, que es fan públics en l’Annex 1, amb les especificitats que s’hi fan constar. Horari: dilluns a divendres, de 9 a 17 hores i els dissabtes de 9 a 14 hores. Durant els mesos de juliol i agost l’horari és de dilluns a divendres, de 9 a 15 hores i els dissabtes de 9 a 14 hores. Els dies 5 de gener, 23 d’abril i els dies 24 i 31 de desembre romandran oberts de 9 a 14 hores; si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, els registres romandran tancats.
Fixar l’horari d’atenció a la ciutadania de les oficines i registres dependents dels serveis centrals dels departaments de la Generalitat, que es fan públics en l’annex 2. Horari: de dilluns a dijous, de 9 a 17 hores i divendres de 9 a 15 hores. Durant el període de juny a setembre l’horari és de dilluns a divendres, de 9 a 15 hores. Els dies 5 de gener, 23 d’abril i els dies 24 i 31 de desembre romandran oberts de 9 a 14 hores; si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, els registres romandran tancats.
Fixar l’horari d’atenció a la ciutadania per a la resta d’oficines i registres dependents dels òrgans i serveis territorials de la Generalitat i dels organismes que en depenen, que es fan públics a l’annex 3, amb les especificitats que s’hi fan constar. Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, tot l’any. Els dies 24 i 31 de desembre romandran tancats.
Publicar en l’annex 4 la relació de les oficines de registre de l’Administració de la Generalitat concertades amb els ens locals, i en l’annex 5 la relació d’oficines de registre concertades amb les universitats de Catalunya, tot indicant per a cadascuna d’elles l’adreça postal, així com els dies i l’horari d’atenció al públic.
Publicar en l’annex 6 l’adreça d’accés als registres electrònics de l’Administració de la Generalitat, tot indicant per a cadascun d’ells els tràmits per als quals estan habilitats.
Publicar l’actualització permanent d’aquesta relació d’oficines d’atenció presencial i de registre al portal gencat.cat de la Generalitat de Catalunya
(http://www.gencat.cat/web/cat/presencial.htm)
Disposició final
Aquesta Ordre entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Barcelona, 27 d’agost de 2012
Artur Mas i Gavarró
President de la Generalitat de Catalunya
Annex 1
Llista d’oficines de registre pròpies de l’Administració de la Generalitat
Delegacions territorials del Govern i Oficines d’Atenció Ciutadana
Horari:
De dilluns a divendres, de 9 a 17 h i dissabte, de 9 a 14 h.
Durant els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 9 a 15 h i dissabte, de 9 a 14 h.
Els dies 5 de gener, 23 d’abril i 24 i 31 de desembre romandran obertes de 9 a 14 h; si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu els registres romandran tancats.
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Barcelona
Via Laietana, 14
08003 Barcelona
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Girona i Oficina d’Atenció Ciutadana de Girona
Pl. de Pompeu Fabra, 1
17002 Girona
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Lleida i Oficina d’Atenció Ciutadana de Lleida
-
Lluís Companys, 1
25003 Lleida
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Tarragona i Oficina d’Atenció Ciutadana de Tarragona
-
Sant Francesc, 3
43003 Tarragona
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a l’Alt Pirineu i Aran
Av. d’Espanya, 12
25620 Tremp
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central-Manresa
Palau Firal, Polígon Els Dolors, s/n, 1a planta
08243 Manresa
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central-Vic
-
Historiador Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, 4a planta (Edifici El Sucre)
08500 Vic
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a les Terres de l’Ebre
-
Montcada, 23 (Palau Abària)
43500 Tortosa
Oficina d’Atenció Ciutadana de Barcelona
-
Sant Honorat, 1-3
08002 Barcelona
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Oficina d’Atenció Ciutadana de la Cerdanya
Pl. del Rec, 5
17520 Puigcerdà
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Oficina d’Atenció Ciutadana de les Terres de l’Ebre
-
Jaume I, 2-4
43870 Amposta
Aquesta oficina romandrà tancada els dissabtes.
Annex 2
Llista d’oficines de registre pròpies de l’Administració de la Generalitat
Serveis centrals dels departaments
Horari:
De dilluns a dijous, de 9 a 17 h i divendres, de 9 a 15 h.
Durant el període de juny a setembre, de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.
Els dies 5 de gener, 23 d’abril i 24 i 31 de desembre romandran obertes de 9 a 14 h; si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu els registres romandran tancats.
Departament de la Presidència
-
Sant Honorat, 1-3
08002 Barcelona
Departament de Governació i Relacions Institucionals
Via Laietana, 26
08003 Barcelona
Departament d’Economia i Coneixement
Rbla. de Catalunya, 19-21
08007 Barcelona
Departament d’Ensenyament
Via Augusta, 202-226
08021 Barcelona
Departament de Salut
Travessera de les Corts, 131-159 (Pavelló Ave Maria)
08028 Barcelona
Departament d’Interior
-
Diputació, 355
08009 Barcelona
Departament de Territori i Sostenibilitat
Av. Josep Tarradellas, 2-6
08029 Barcelona
Departament de Cultura
Rbla. de Santa Mònica, 8 (Palau Marc)
08002 Barcelona
Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural
Gran Via de les Corts Catalanes, 612-614
08007 Barcelona
Departament de Benestar Social i Família
Pl. de Pau Vila, 1 (Palau de Mar)
08039 Barcelona
Departament d’Empresa i Ocupació
Pg. de Gràcia, 105 (Torre Muñoz)
08008 Barcelona
Departament de Justícia
-
Pau Claris, 81 (Casal Sant Jordi)
08010 Barcelona
Annex 3
Llista d’oficines de registre pròpies de l’Administració de la Generalitat
Resta d’oficines
Horari:
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
Els dies 24 i 31 de desembre romandran tancades.
Departament de la Presidència
Casa de la Generalitat a Perpinyà
-
de la Fusteria, 1 (antic Palau Siré)
F-66000 Perpinyà (França)
Consell Català de l’Esport
Av. dels Països Catalans, 40-48
08950 Esplugues de Llobregat
Delegació del Govern de la Generalitat a Madrid
-
Alcalá, 44, 4t B
28014 Madrid
Direcció General d’Atenció Ciutadana i Difusió
Pg. de Gràcia, 107 (Palau Robert)
08008 Barcelona
Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions (EADOP)
Av. Josep Tarradellas, 20-30, 2a planta
08029 Barcelona
Gabinet Jurídic de la Generalitat de Catalunya
-
de Jaume I, 2-4
08002 Barcelona
Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC)
Av. de l’Estadi, 12-22 (Anella Olímpica)
08038 Barcelona
Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya. Centre Acadèmic de Lleida
Complex de la Caparrella, s/n
25192 Lleida
Museu i Centre d’Estudis de l’Esport Dr. Melcior Colet
-
Buenos Aires, 56-58
08036 Barcelona
Representació Territorial de l’Esport a Barcelona
Rbla. de Guipúscoa, 23-25, 5è E i F
08018 Barcelona
Representació Territorial de l’Esport a Lleida
Rbla. d’Aragó, 8
25002 Lleida
Representació Territorial de l’Esport a Tarragona
-
Major, 14
43003 Tarragona
Representació Territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre
-
Montcada, 23
43500 Tortosa
Departament De Governació I Relacions Institucionals
Departament de Governació i Relacions Institucionals
Av. Diagonal, 409
08008 Barcelona
Àrea de Selecció de Personal
-
Ausiàs Marc, 35
08010 Barcelona
Escola d’Administració Pública de Catalunya
-
Girona, 20
08010 Barcelona
Institut d’Estudis Autonòmics (IEA)
Baixada de Sant Miquel, 6-8 (Palau Centelles)
08002 Barcelona
Institut Europeu de la Mediterrània
-
Girona, 20, 5a planta
08010 Barcelona
Secretaria d’Administració i Funció Pública
Pl. de Catalunya, 20
08002 Barcelona
DEPARTAMENT D’ECONOMIA I CONEIXEMENT
Departament d’Economia i...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba