DECRET 253/1989, de 9 d'octubre, de desplegament de l'estructura del Centre d'Estudis, Documentació i Publicacions de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Decret |
L'article 3.j) de la LLei 4/1987, de 24 de març, reguladora de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, disposa que són funcions pròpies de l'Escola investigar, aplegar documentació i estudiar les matèries relatives a l'administració i la funció pública, i també atendre les consultes i fer publicacions sobre aquestes matèries.
El Decret 313/1982, pel qual s'aprova l'estructura orgànica de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, en el seu article 1.c), crea el Centre d'Estudis, Documentació i Publicacions, el qual ha experimentat un increment de les seves funcions com a conseqüència de l'interès que representen la investigació, l'estudi, la documentació, la consulta i la publicació de les matèries relatives a l'administració i la funció pública.
Per tot això, dins el procés d'adequació dels òrgans de l'Escola a les noves necessitats, i una vegada informat el Consell Rector de l'Escola en la reunió d'11 de novembre de 1988, cal procedir a dotar el Centre d'Estudis, Documentació i Publicacions d'una estructura adient, amb criteris d'economia i eficàcia.
Per tant, d'acord amb la normativa de règim interior vigent, a proposta del conseller de Governació, i d'acord amb el Consell Executiu,
Decreto:
Dins el Centre d'Estudis, Documentació i Publicacions, depenent del director de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, es creen la Secció d'Estudis i Documentació i la Secció de Publicacions.
Correspon a la Secció d'Estudis i Documentació portar a terme les funcions següents:
-
Gestionar la documentació i la biblioteca especialitzada en administració i funció públiques i en gestió administrativa.
-
Promoure la investigació i l'estudi de les matèries relatives a l'administració i funció públiques.
-
Establir relacions amb altres centres similars.
-
Donar suport documental a altres òrgans de l'Escola respecte a les tasques pròpies d'aquesta.
-
Aquelles altres funcions anàlogues que li siguin encomanades pel director.
Correspon a la Secció de Publicacions portar a terme les funcions següents:
-
Planificar l'edició de les publicacions sobre matèries relacionades amb l'àmbit d'actuació de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
-
Coordinar i impulsar l'edició de material imprès d'informació de les seves activitats acadèmiques.
-
Gestionar la distribució de les publicacions de l'Escola i promoure'n el coneixement.
-
Programar i dissenyar la...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba